O moarte trecută sub tăcere . Cu şi despre Sidex


Vineri după amiază un angajat al Combinatului în vârstă de 35 de ani şi-a pierdut viaţa. Lucru care a trecut neobservat din câte am văzut dar nu mă miră atâta timp cât nu este vorba de anunţat o măreaţă investiţie de către conducerea Combinatului, fapt reflectat imediat cu surle şi trâmbiţe. Incidentul a avut loc în jurul orei 14, 30 când angajatul, căruia  nu îi voi da numele ci doar iniţiale şi anume P. D, şi-a prins mâna în timp ce verifica o bandă în zona depozitului de aglomerare furnale iar la scurt timp a făcut un infarct care i-a provocat decesul., medicii nemaiputând să facă nimic pentru a-i salva viaţa. La ora când scriu aceste rânduri , ancheta demarată de inspectorii ITM Galaţi nu s-a finalizat aşa că nu mă pot pronunţa în legătură cu împrejurările şi cauzele care au condus la moartea angajatului. Singurul lucru pe care vreau să îl spun că mi-aş fi dorit ca conducerea fostului colos siderurgic să fi transmis şi acum un comunicat de presă în care să spună câteva cuvinte legate de acest incident tragic şi să îşi exprime regretul faţă de acest incident nefericit . Eu nu pot spune decât ” Dumnezeu să îl odihnească în pace” şi să mă întreb dacă personalul care lucra în zona respectivă era suficient sau nu . Magda CONDOS_ acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare

l

7 thoughts on “O moarte trecută sub tăcere . Cu şi despre Sidex

  1. AU TRECUT 349 de ZILE CU
    AFISAREA LISTEI TRADATORILOR
    SIDERURGIEI SI CU CAPUL LOR DIN
    TOTDEAUNA – mircea scintei:
    1)Bezman
    2)Eftimie
    3)Crisan
    4)Postolache
    5)Onica
    6)Dragan
    7)Toma
    8)Macovei
    9)Harnagea
    10)Cerbu
    11)BEREgic
    12)Modiga
    13)ILINCA DIACONU
    -AU MAI RAMAS 16
    zile pt a
    nu uita o parte din IUDELE care
    iar au
    TRADAT pe patimasii
    din AMG, girati de cei TRADATI!

  2. Nefericit acest PD !Taman acum dupa comunicatul linderilor FSS care au adus vestea fericita de la Luxembourg precum nu vor mai fi disponibilizari ,iar compania AM se va axa pe angajari cu personal : POLIVALENT-FLEXIBIL-CCCM PERIOADA DETERMINANTA!Nefericit putin spus chiar acum de sarbatori si cu aceasta VESTE MINUNATA care pt el a ramas asemeni programelor ARC = ZERO !

  3. viataliberaonline@yahoo.com
    5.13.153.70

    Domnisoara,copii articolele din Viata Libera Online ?

    http://www.viata-libera.ro/eveniment/49360-galati-viata-libera-cotidian-accident-munca-arcelormittal-itm-ancheta

    In ceea ce priveste veselia de la fabricuta tot asa spui de cativa ani incoace.
    Tind sa cred ca esti ruda cu mosul ala lud,Hancu,ce anunta acum cativa ani din trei in trei zile ca urmeaza sa ne loveasca marele cutremur.Si n-a mai venit🙂

    Sarbatori cu bine,in familie😉

    • Legat de faptul că eu m am inspirat din marele ziar, a fost invers.Marele ziar a publicat articolul pe editia online luni, dupa ce eu am scris acest articol pe blog duminica dupa amiaza. Daca nu scriam eu acest text pe blog duminica , nu cred ca scria marele ziar luni nimic. Ca sa fim corecti, cei de la Combinat au dat punctul de vedere ABIA LUNI DESI ACCIDENTUL A AVUT LOC VINERI DUPA AMIAZA dupa ce eu am postat subiectul duminica pe blog. Cei de la marele ziar nu au dat nici numele dovada ca habar nu aveau ASA CUM SE VEDE CA HABAR NU AU CE S A INTIMPLAT ACOLO . Au primit si ei comunicatul remis luni de conducere pt ca nu aveau ce sa mai faca. Sa nu ma provocati sa spun mai multe legate de modul in care s-a facut comunicarea. Pe angAJAT IL CHEMA OVIDIU POPOVICI , OARE DE CE DOMNII DE LA ZIAR NU AU AVUT ACEST MIC AMANUNT? NU MAI POSTATI TEXTE DIN ACEST ZIAR PT CA DE ACUM VOI STERGE POSTAREA. SUCCESURI . SI IA SA INTREBAM LA itM IN CE ZI L AM SUNAT EU PE DL PETREA SI IN CE ZI AU SUNAT CEI DE LA MARELE ZIAR, ADICA A DOUA ZI DUPA CE AM SUNAT EU. EU INTELEG CA CINEVA TB SA IASA BASMA CURATA LEGAT DE MODUL IN CARE S A FACUT COMUNICAREA DAR NU MA PROVOCATI SA SCRIU MAI MULTE PT CA STIU MAI MULTE. CUM A FI TEXTUL LEGAT DE DECLARATIA LUI HIMPE , DECLARATIE CARE A APARUT CU O ZI INAINTE DE INTILNIREA DINTRE HIMPE SI SINDICATE . ASTA PT CA STIAM PROGRAMUL SI AGENDA INTILNIRII DE LA ACEA REUNIUNE DE LA BRUXELLES. SA CONTINUI SAU VRETI SA MA OPRESC AICI LEGAT DE CUM SE SCRIU UNELE ARTICOLE SI DE CE ? SA MAI ZIC CIND AU LUAT LEGATURA CEI DIN CONDUCERE CU MEMBRII FAMILIEI DECEDATULUI? REPET NU MA PROVOCATI CU UNELE TEXTE CARE SUNT SCRISE AŞA CUM SUNT SCRISE PT CA STIU DESTULE SI STIU SI CINE CE JOCURI FACE .

  4. viataliberaonline@yahoo.com
    5.13.153.70
    Ce facusi draguta,te-ai apucat sa cenzurezi comentariile cititorilor tai fideli in anul de gratie 2013 ???

    Observ ca unii isi publica zi de zi frustrarile pe paginile blogului si sunt lasati sa se desfasoare.Care-i misterul,dumnealor achita vreo taxa ?

    Merry Christmas! :-*

Leave a Reply

