La PPDD Galaţi a curs şampania


Picu Apostol Roman , preşedintele PPDD Galaţi şi directorul Cantinei de Ajutor Social, a împlinit 45 de ani. O frumoasă vârstă cum ar spune unii, dar o expresie care mie îmi 23picuapostolromandisplace pentru că are un iz de limbaj de lemn. Dacă tot se poate spune că este pe cai mari, fiind preşedinte de partid şi în acelaşi timp şi director la o societate aflată în subordinea Consiliului Local,  performanţă pe care numai el ştie cum a reuşit-o după ce s-a despărţit de PC, l-am întrebat pe Picu Apostol Roman la ce restaurant a făcut petrecerea şi cu ce celebrităţi locale a stat la masă. Nu ştiu dacă ceea ce mi -a spus este sută la sută adevărat legat de modul în care şi-a petrecut ziua de naştere , această concluzie putând să o trageţi dumneavoastră. ” Fiind o zi de mare sărbătoare,  dimineaţă am fost la biserică apoi am aprins o lumânare la mormântul părinţilor mei. La serviciu nu am făcut nicio petrecere iar după amiază am organizat o masă la un restaurant unde au venit colegii mei de partid, consilierii locali, şi domnul Mihai Manoliu . Petrecerea propiriu zisă o fac sâmbătă în mijlocul familiei când vor veni 24 de persoane deoarece am o familie numeroasă. Din păcate nu vor putea participa toţi deoarece mulţi sunt plecaţi la muncă în străinătate . Luni , la începutul săptămânii , am oferit un pahar de şampanie colegilor mei de partid , aşa că mi-am sărbătorit în avans ziua de naştere la şedinţa de partid ”,mi-a spus Picu Apostol Roman. Nu am nici cea mai mică îndoială în legătură cu faptul că domnul Picu Apostol Roman a avut mijloacele financiare pentru a da măcar un pahar de şampanie tuturor celor care i-au spus ” La mulţi ani”. pentru că nu degeaba cred că a muncit atâţia  ani în slujba statului şi nu ca siplu slujbaş.. Cel mai interesant lucru din tot ceea ce mi -a povestit Picu Apostol Roman a fost faptul că fiind născut într-o zi de mare sărbătoare, mama lui ar fi dorit să îi pună prenumele de Ovidiu, lucru care nu s-a întâmplat. În rest nu pot decât să îi doresc lui Picu Apostol Roman tot ce îmi doresc şi mie şi mai ales ca partidul din care face parte să fie mai vioi şi să mai facă şi puţină opoziţie, deşi la Galaţi este la putere, cel puţin când este vorba de Consiliul Local. Şi nici nu este de mirare atâta timp cât Picu Apostol Roman nu a făcut niciodată un secret din faptul  că apreciază activitatea primarului Marius Stan  Magda CONDOS

One thought on “La PPDD Galaţi a curs şampania

Leave a Reply

