Iarna nu-i ca vara !Cu şi despre Sidex


Pentru o persoană care a avut parte în ultimii ani de multe ” aprecieri” şi şi-a făcut mulţi ”prieteni ”din cauza celor scrise despre ceea ce se întâmpla pe platforma fostului colos siderurgic, este de neînţeles faptul că dacă am decis de câteva săptămâni să asist  ca simplu spectator la ceea ce se întâmplă la făbricuţă, mai ales în ceea ce priveşte lumea sindicală,  deodată este considerat lipsă de profesionalism . Tuturor  celor care au simţit nevoia să scrie comentarii în care să îmi ceară să relatez ce se întâmplă la făbricuţă şi să nu mă mărginesc la comunicatele de presă ale conduceriii Combinatului , aşa cum fac ceilalţi, şi să mă acuze de lipsă de profesionalism deoarece am spus că nu mai am chef să fiu făcută securistă , SRI -stă sau demolatoare a făbricuţei, le recomand încă odată să citească celelalte publicaţii unde sunt ferm convinsă că vor afla ceea ce doresc să afle. Deocamdată , în această seară mă voi mărgini să spun doar atât. Şi anume că pe data de 15 noiembrie vor demara negocierile noului Contract Colectiv de Muncă care aş pune pariu că  se vor finaliza cu obţinerea unor rezultate nemaiîntâlnite pentru cei 7000 de siderurgişti care asistă nepăsători în ultimii ani  la faptul că în urma luptei sindicale care are loc la negocieri se aleg cu zero creştere salarială. Dar dacă lor le convine acest lucru şi nu se duc să le ceară socoteală liderilor de sindicat pentru modul în care le reprezintă interesele este treaba lor şi nu a mea. Deci nu pot decât să îi felicit călduros aşa cum ii felicit călduros pentru faptul că au asistat nepăsători la anumite lucruri care se întâmplau în Combinat şi nu le păsa decât dacă puii se dau la timp  ! Am să mai spun că pe mine mă interesează la ora actuală care sunt facilităţile de care va beneficia combinatul şi dacă acestea vor fi acordate sau nu condiţionat. La aceste întrebări aş dori să îmi răspundă măcar unul din liderii de sindicat, indiferent care ar fi el sau vreunul din comentatori.  Cam atât pentru azi. Mâine , dacă voi avea inspiraţie, poate voi scrie despre un accident auto suferit de un personaj foarte important din făbricuţă dar care nu a păţit nimic , eveniment  care nu a fost mediatizat, şi despre nişte investiţii care vor avea loc anul viitor, şi care cel puţin sunt anunţate. Magda CONDOS – acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare

7 thoughts on “Iarna nu-i ca vara !Cu şi despre Sidex

  1. Ma dezamagesti d’soara,arunci doar franturi de informatii ? De ce nu vrei sa raspunzi la intrebarile cititorilor fileli ?🙂 Off,ti-a pierit curajul de altadata.Acu’ iti pasa mai mult de ce cred altii despre tine.Totusi ai spus un mare adevar : Sindicalistii ar trebui sa le ceara socoteala liderilor ce le papa banii facand mai nimic … Tiber,Radu si Bezman,toti 3 fiind la fel de vinovati.
    p.s-Coada la pui a disparut ca prin minune,gratie implicarii lui M.S!
    p.s2-Te rugasi sa nu mai foloasesti cuvantul “fabricuta”.O fabricuta nu poate avea 7000 de salariati,ocupand locul 11 pe tara dupa acest criteriu🙂

    • Poate nu intelegeti ca nu raspund la comanda. Iar raspunsurile la intrebarile dvs le aveti singur. Si nu mi a pierit niciun curaj pur si simplu poate am ajuns la anumite concluzii. Si nu imi pasa ce cred altii despre mine pt ca in ceea ce priveste Sidexul am trecut prin experiente mult mai ”placute ”decit faza cu parerile. Cit despre faptul ca se anunta vremuri tulburi aveti dreptate dar asta nu mai este problema mea.

      • Ma dezamagiti.Cred ca ma pierdeti de cititor ptr ca ceea ce scrieti d-voastra sunt informatii ce le citesc in e’mail-uri sau in comunicatele de presa Amg.Ceva sau cineva a bagat panica in blogul asta.Pacat!

      • Ei nu fiti dezamagit! Nu uitati ca cei apreciati nu au fost cei ca mine ci au fost ceicei care nu au scris de amorul artei si o duc si f bine din toate punctele de vedere ba au chiar si prieteni si sustinatori. deci si mailurile sau comunicatele de presa AMG sunt bune la ceva, asta am observat eu dupa zece ani de studii aprofundate!

  2. AU TRECUT 315 de ZILE CU
    AFISAREA LISTEI TRADATORILOR
    SIDERURGIEI SI CU CAPUL LOR DIN
    TOTDEAUNA – mircea scintei:
    1)Bezman
    2)Eftimie
    3)Crisan
    4)Postolache
    5)Onica
    6)Dragan
    7)Toma
    8)Macovei
    9)Harnagea
    10)Cerbu
    11)BEREgic
    12)Modiga
    13)ILINCA DIACONU
    -AU MAI RAMAS 50
    de zile pt a
    nu uita o parte din IUDELE care
    iar au
    TRADAT pe patimasii
    din AMG, girati de cei TRADATI!

  3. ADMINISTRATIA AMG PREZINTA NOUA SERIE DE EPISOADE DIN VECHIUL FILM “NEGOCIEREA” !PROTAGONISTII : ACEIASI DIN LISTA SI CEVA NOUTATI DAR DIN ACEIASI GARDA!
    PT LINISTEA PUBLICULUI SE VOR DISTRIBUI EPISODE DIN CIRC FARA PIINE!
    SERVITI VA ROG!

Leave a Reply

