Să ne bucurăm! Cu şi despre Sidex


Vineri am primit un comunicat din partea conduceriii Combinatului care m-a umplut de o adâncă emoţie . După ce l-am citit, nu am ştiut dacă ar fi trebuit să îmi dea lacrimile în semn de recunoştinţă sau să strâng nişte bani să fac statuie Combinatului. Care , potrivit celor enunţate în comunicatul de presă, a dat dovadă de o generozitate deosebită, şi anume a donat o cantitate de câteva zeci de mii de tone de  zgură unor localităţi afectate de inundaţii. Poate mulţi nu vor înţelege de ce am simţit nevoia să comentez astfel comunicatul de presă al celor de la ArcelorMittal Galaţi . Dar poate unii vor înţelege că zgura oferită cu atâta generozitate de către fostul colos siderurgic este din halda de zgură care a fost dată gratuit de statul român noului patron al Combinatului în momentul în care Sidexul a fost vândut pentru suma de 50 de milioane de dolari. Deci eu zic că este superfrumos să anunţi că oferi câte ceva din ce ai primit gratuit de la statul român . Ca să fiu sinceră, tare  mi-ar place să aud de exemplu că una din halele unde nu se mai produce nimic ar fi pusă la dispoziţia unor investitori care ar dori să producă ceva în loc să fie transformată într-un morman de fiare vechi.. Acest lucru l-aş aplauda şi l-aş considera un gest de maximă şi de reală  generozitate . Dar să dăm cuvântul reprezentanţilor conducerii Combinatului care au transmis un comunicat de presă care sună cam aşa ” ArcelorMittal Galaţi sprijină alte 22 de localităţi  din judeţ care au fost afectate de inundaţii…Compania oferă 44.000 de tone de zgură care pot fi utilizate pentru reconstrucţia elementelor de infrastructură distruse de calamităţi naturale, „Continuăm să sprijinim comunităţile din judeţul nostru afectate de inundaţiile recente.Zgura pe care suntem dispuşi să o punem la dispoziţia localităţilor are toate caracteristicile necesare pentru a fi utilizată la refacerea infrastructurii.”a declarant Bruno Ribo, Director General al ArcelorMittal Galaţi ”Acest sprijin face parte din strategia ArcelorMittal Galaţi de responsabilitate socială care se concentrează pe sprijinirea proiectelor care aduc un plus de valoare în domenii specifice: dezvoltare comunitară, sănătate publică şi educaţie”, se mai arată în comunicatul de presă remis de ArcelorMittal Galaţi. .Magda CONDOS_ acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare

16 thoughts on “Să ne bucurăm! Cu şi despre Sidex

  1. Cred ca ti-a plecat sursa de informatii cu ultima ordonanta ca nu mai esti la curent cu noutatile din colos.Trist!

    • Nu fiti trist sunt sigura ca cititi in alte ziare ce se intimpla in fabricuta, nu i asa?. Nu scrie nicaieri ca trebuie sa scriu tot ceea ce stiu . Am vreun motiv sa fac asta ? O zi minunata va doresc

      • Nu,draguta.Nu scrie nicaieri ca trebuie sa publici ceea ce spun gurile rele.Ma bucur ca faci ca totii ceilalti si publici doar comunicatele oficiale AMG.O zi la fel de faina🙂

      • Eu nu am postat doar comunicatu AMG ci l am si comentat. Si nu fac tot ce fac ceilalti care nu fac ce fac doar de amorul artei si stiti f bine asta. Cind voi avea chef voi scrie cite ceva din ceea ce stiu pt ca s au intimplat si se intimpla multe lucruri interesante la fabricuta . O zi minunata !

  2. Magda,sa nu ridicam statuie combinatului,ca nu merita,dar aceasta zgura extrasa din halta a costat niste bani buni.in sensul ca firma Phoenix extrage zgura la un anumit pret per tona,iar aceste costuri au fost suportate de Amg. E vorba de niste mii de euro bune. Nu saraceste Mittal,dar hai sa fim drepti si sa spunem lucrurile pan’ la capat.

    • Nu am nimic cu firma Phoenix daca asta ati inteles iar din cite stiu eu sunt doua firme care exploateaza halda . Si nu ridic statuie Combinatului pt ca nu am motive, o voi face cind voi vedea ca vor face macar niste investitii minime si vor curata din personal . Am vrut doar sa spun ca aceasta zgura a fost primita gratis odată cu cumpărarea Combinatului si nu s a platit nimic pe ea. Iar eu nu cred in darurile grecilor indiferent de cit de nobil este acest gest. La cite facilitati a primit combinatul de zece ani de la statul roman, citeva mii de euro cred ca totusi este o suma ridicol de mica. In rest repet initiativa este de apreciat dar nu de laudat . O seara buna dle nimeni .

  3. Cin’ ti-a spus ca zgura donata e din halda si nu cumva e zgura rezultata din productia indianului ?🙂 In alta ordine de idei,curand incep negocierile.Acu’ sa vezi majorari salariale cand participa Radu Nelu si gasca lui de hiene reincarnate!🙂 Mai scrie si tu ceva ca prea a intrat in letargie blogul asta.

    • Poate nu m am facut inteleasa . Eu scriu cind am chef despre ce se intimpla inclusiv in lumea sindicala. Nu am chef deocamdata sa fiu considerata iar securista, SRI ista sau ca fac nu stiu ce. scriind ce nu scriu altii despre fabricuta Va recomand calduros sa cititi ce scriu altii despre subiectul care va pasioneaza, altii care au dus o ani de zile bine si au fost si apreciati deci ei sunt cei ok si nu eu . Repet nu am niciun motiv sa scriu ceea ce stiu . Si nici chef,.. Deocamdata. si nu mai fiti sigur ca negocierile incep acus acus. Eu am alta parere . Si nu mai fiti atit de sigur ca blogul a intrat in letargie . Si nu mai incercati sa ma provocati ca nu tine. O seara minunata va doresc

  4. Doamna nu are chef…nu insistati, va rog….Nu ati inteles, jurnalismul si profesionalismul ” este” dupa chef…..asa ca nu mai provocati.

    • Va rog sa va adresati celorlalti profesionisti din presa care sunt apreciati si care o duc bine., poate scriu ei , nu i asa? Eu o sa scriu cind voi considera eu de cuviinta nu cind vor unii . Nu inteleg de ce asteptarile astea sunt doar de la un ziarist ca mine . O seara minunata si dvs. Si legat de provocari dl cred ca a inteles acolo erau niste inexactitati . Stie domnia sa care

  5. Gurile rele spun ca ati abandonat corabia lui Tiber nemultumita fiind de faptul ca acesta a devenit apatic.Aceleasi guri rele spun ca v-ati inregimentat in tabara lui Radu,Gaiu si compania.E adevarat sau sunt numai rautati ? P.s- Istetul ala ce posta lista tradatorilor n-a mai semnat condica de prezenta pe aici.Isi lustruieste pantofii sperand ca anul asta v-a papa fursecuri la masa negocierilor ?🙂

  6. AU TRECUT 309 de ZILE CU
    AFISAREA LISTEI TRADATORILOR
    SIDERURGIEI SI CU CAPUL LOR DIN
    TOTDEAUNA – mircea scintei:
    1)Bezman
    2)Eftimie
    3)Crisan
    4)Postolache
    5)Onica
    6)Dragan
    7)Toma
    8)Macovei
    9)Harnagea
    10)Cerbu
    11)BEREgic
    12)Modiga
    13)ILINCA DIACONU
    -AU MAI RAMAS 56
    de zile pt a
    nu uita o parte din IUDELE care
    iar au
    TRADAT pe patimasii
    din AMG, girati de cei TRADATI!
    ATENTIONARE:Sta diul vorbelor
    lasa in vigoare CODUL
    PORTOCALIU PENTRU A.M.G
    Inst. de monitorizare si statistica
    a
    SOLIDARITATII atentioneaza
    salariatii din AMG despre
    posibilitatea caderilor masive de
    sectii si uzine la locul lor de
    munca .
    Toate astea pe fondul
    acumularilor
    de nepasare,tradar e,si lasitate a
    diferitelor categorii sociale din
    aceasta fabrica.

  7. AU TRECUT 315 de ZILE CU
    AFISAREA LISTEI TRADATORILOR
    SIDERURGIEI SI CU CAPUL LOR DIN
    TOTDEAUNA – mircea scintei:
    1)Bezman
    2)Eftimie
    3)Crisan
    4)Postolache
    5)Onica
    6)Dragan
    7)Toma
    8)Macovei
    9)Harnagea
    10)Cerbu
    11)BEREgic
    12)Modiga
    13)ILINCA DIACONU
    -AU MAI RAMAS 50
    de zile pt a
    nu uita o parte din IUDELE care
    iar au
    TRADAT pe patimasii
    din AMG, girati de cei TRADATI!

Leave a Reply

