Lecţia sinistraţilor din Valea Mărului


Zilele trecute am urmărit o emisiune la un post local de televiziune unde reprezentanţii unui nou partid proaspăt  născut , care s-au dus zilele trecute să dea o mână de ajutor în localităţile afectate de inundaţii , au relatat un lucru pe care pe mine m-a impresionat plăcut. Şi care a trecut neobservată de toată lumea dar pe care eu consider că trebuie ştiut de cât mai multă lume. Şi care reprezintă în esenţă un act de conştiinţă civică şi de solidaritate umană  a unor oameni care au fost şi ei afectaţi de inundaţii. Este vorba de locuitorii localităţii Valea Mărului, care potrivit declaraţiei reprezentantului acelui partid care a fost în mijlocul lor alături de alţi colegi de ai lui,  au refuzat ajutoarele oferite . ” Am rămas profund impresionat de gestul acestor oameni, care au fost şi ei afectaţi de inundaţii dar care ne-au spus să mergem în localităţile învecinate deoarece acolo există oameni care sunt mai năpăstuiţi ca ei şi că au deocamdată cu ce să se descurce.”, a spus reprezentantul partidului respectiv la emisiunea locală de televiziune. Acestor oameni din Valea Mărului nu pot decât să le spun că au parte de toată admiraţia mea în condiţiile în care în alte localităţi afectate de inundaţii sunt cazuri în care unii localnici încearcă să facă rost de câte ceva, orice ar fi, chiar dacă nu au dreptul deoarece nu au fost afectaţi de prăpădul abătut asupra unei bune părţi a judeţului. Magda CONDOS

One thought on “Lecţia sinistraţilor din Valea Mărului

  1. Așa este ! Am fost ieri, in localitatea Costachi Negri . Aceleași vorbe am auzit de la acei oameni greu incercati. Dacă le-am duce cisme de cauciuc, detergent si săpun. Sigur, sigur îl vor primi .

Leave a Reply

