Protestul tâmplelor albe


Pensionarii conduşi de Vasile Panţuş ies vineri dimineaţă în stradă pentru a cere pensii mai mari precum şi demisia acelor politicieni gălăţeni cu care au încheiat un protocol de colaborare înainte de alegerile parlamentare şi care nu şi-au respectat promisiunile făcute. Pe lista neagră a pensionarilor conduşi de Vasile Panţuş se află politicieni de la PSD, PNL, PC, PDL şi PPDD  . Poate nu le va place multora ce voi zice însă eu nu înţeleg de ce liderii organizaţiilor de pensionari din Galaţi simt nevoia să bată la uşa partidelor politice unde încheie tot felul de înţelegeri. Din punctul meu de vedere asociaţiile de pensionari nu ar trebui să facă niciun fel de înţelegere cu niciun politician gălăţean , indiferent că este la putere sau în opoziţie. Acum eu sincer nu pot crede în demersul lui Vasile Panţuş, aşa cum nu credeam nici în protestele organizate de Toader Cristea, pentru că eu nu uit cum Vasile Panţuş a cochetat cu PDL Galaţi iar apoi cu cei de la PSD . Vasile Panţuş susţine că acum este apolitic şi că nimeni nu se află în spatele protestului care va avea loc vineri, lucru pe care eu sincer nu îl cred. Eu tare aş fi vrut ca pensionarii , pentru care am tot respectul, să se întrebe măcar dacă au o vină cât de mică pentru ce s-a întâmplat cu ţara aceasta şi tare aş vrea să aflu ce au făcut dânşii atunci când erau salariaţi şi când asistau pasivi la distrugerea economiei. Am să închei reamintind ce a declarat acum ceva timp senatorul PNL, Paul Ichim, la un post de televiziune local, şi anume că în România cel mai greu trăiesc tinerii, lucru cu care eu personal sunt de acord. Tineri care nu au case, care muncesc de dimineaţă până seara pentru câteva milioane de lei vechi din care trebuie să îşi întreţină şi copiii şi care nu interesează prea mulţi  politicieni Şi asta pentru că ei nu ies nici în stradă , pentru că nu au timp, şi nici nu prea se duc la vot, în umila mea părere. Tineri pentru care nu se organizează nici petreceri de Anul Nou sau de 8 Martie , aşa cum se întâmplă în cazul pensionarilor gălăţeni. Şi nu vreau să îmi aduc aminte cine şi cât câştigă de pe urma acestor petreceri la care pensionarii plătesc sume frumuşele . Magda CONDOS- acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare

2 thoughts on “Protestul tâmplelor albe

  1. AU TRECUT 239 de ZILE CU
    AFISAREA LISTEI TRADATORILOR
    SIDERURGIEI SI CU CAPUL LOR DIN
    TOTDEAUNA – mircea scintei:
    1)Bezman
    2)Eftimie
    3)Crisan
    4)Postolache
    5)Onica
    6)Dragan
    7)Toma
    8)Macovei
    9)Harnagea
    10)Cerbu
    11)BEREgic
    12)Modiga
    13)ILINCA DIACONU
    -AU MAI RAMAS 126 de zile pt a
    nu uita o parte din IUDELE care
    iar au
    TRADAT pe patimasii
    din AMG, girati de cei TRADATI!
    ATENTIONARE:Sta diul vorbelor
    lasa in vigoare CODUL
    PORTOCALIU PENTRU A.M.G
    Inst. de monitorizare si statistica
    a
    SOLIDARITATII atentioneaza
    salariatii din AMG despre
    posibilitatea caderilor masive de
    sectii si uzine la locul lor de
    munca .
    Toate astea pe fondul
    acumularilor
    de nepasare,tradar e,si lasitate a
    diferitelor categorii sociale din
    aceasta fabrica.

Leave a Reply

