Nu-i aşa că nu e aşa? Cu şi despre Sidex


sidexAzi am primit un comunicat de la conducerea Combinatului, semnat de purtătorul de cuvânt Dorian Dumitrescu, pe marginea vreau să fac câteva comentarii deoarece mă simt indirect vizată, nu că acest lucru m-ar supăra. Şi spun asta deoarece în articolul publcat acum câteva zile am afirmat că nu este EXCLUS ca la sfârşitul anului viitor numărul angajaţilor de la Combinat, care este la ora actuală de 7200,  să ajungă undeva în jurul a 4500- 5000, informaţie care este vehiculată în anumite medii. Ca să fiu foarte bine înţeleasă , nu am făcut o afirmaţie categorică ci am prezentat o ipoteză de lucru  la nivel de posibilitate care văd că a stârnit imediat reacţia conducerii Combinatului, lucru care nu se întâmpla până acum.  Până să vă prezint integral punctul oficial de vedere al celor din conducere, pe care nu îl pot contrazice, vreau doar să le amintesc distinşilor conducători ai făbricuţei că eu am avut dreptate şi când am semnalat că instalaţia de desprăfuire de la oţelărie nu ar fi total ok , că furnalul 5 ar cam avea niscai hibe (după ce a fost modernizat contra unei sume care a fost mai mare decât suma de cumpărare a fostului colos siderurgic ) care s-ar dori remediate la anul. Şi nu vreau să mai îmi amintesc de alte lucruri pe care le-am semnalat de-a lungul timpului când  am fost considerată drept gică contra. Nu pot să nu mă întreb dacă nu cumva reacţia promptă a conducerii făbricuţei, care nu foloseşte în comunicatul de presă cuvântul IMPOSIBIL ci IMPROBABIL , care are cu totul altă conotaţie, nu are cumva legătură cu negocierile care se poartă cu statul român pentru obţinerea a unui pomelnic de facilităţi din partea celor abilitaţi să le acorde. Cu tot respectul faţă de punctul de vedere al conducerii Combinatului, îmi menţin şi eu punctul meu de vedere şi anume că ar fi  PROBABIL ca la sfârşitul anului viitor să se ajungă la circa 5000 de angajaţi, număr care există şi în unităţile siderurgice din Europa şi care ar putea fi cel mai optim ţinând cont de câte capacităţi de producţie mai funcţionează în făbricuţă şi de eficienţa procesului de producţie.. Că o fi bine că o fi răui habar nu am dar timpul mi-a dat din păcate în general dreptate în legătură cu toate semnalele de alarmă pe care le-am tras. În rest mi-aş dori , ca o dovadă a faptului că eu nu am dreptate, ca actuala conducere a Combinatului să se angajeze în scris că va menţine pe termen scurt şi mediu actualul număr de personal, ceea ce înseamnă să nu mai recurgă la disponibilizări sau autodisponibilizări. Şi pentru a nu fi considerată ca de obicei un om care are ceva cu Combinatul am să spun că susţin prelungirea cu 10 ani a termenului de VALORIFICARE  a minereului din halda de zgură , lucru care nu înseamn exploatare,  şi asta deoarece ştiu care ar putea fi consecinţele în cazul în care acest lucru nu s-ar aproba. În continuare vă las posibilitatea să citiţi punctul de vedere ar conducerii Combinatului dar cu foarte , foarte mare atenţie. Şi să reflectaţi la semnificaţia cuvântului Improbabil care nu înseamnă imposibil aşa cum vă rog să reflectaţi că se vorbeşte doar de scheme de plecare voluntară , dar nu de disponibilizări. În rest timpul va demonstra dacă am avut sau nu din nou dreptate când am afirmat ceea ce am afirmat ca posibilitate şi nu ca certitudine. ”ArcelorMittal Galaţi nu previzionează o scădere semnificativă a numărului de angajaţi pe termen scurt ori mediu. De asemenea, pentru anii următori, organizarea de noi scheme de separare voluntară este improbabilă. Afirmaţiile conform cărora numărul de angajaţi ai Combinatului va ajunge la 4.000 de persoane până la finele anului viitor nu au niciun fundament”, se arată în comunicatul remis de administraţia combinatului. Magda CONDOS- acest text este un pamflet şi trebuie tratat  ca atare

3 thoughts on “Nu-i aşa că nu e aşa? Cu şi despre Sidex

  1. Votul nu e pt comunicatul lui Dorian,cit pt replica ta dibace si pertinenta vizavi de acesta.Din 2009 si pina azi a inceput treieratul de obv dn combinat!Curind face bum si furnalul 2!Cum poti tine salariatii artificial in viata!Si domeniul bugetar se.

  2. AU TRECUT 211 de ZILE CU
    AFISAREA LISTEI TRADATORILOR
    SIDERURGIEI SI CU CAPUL LOR DIN
    TOTDEAUNA – mircea scintei:
    1)Bezman
    2)Eftimie
    3)Crisan
    4)Postolache
    5)Onica
    6)Dragan
    7)Toma
    8)Macovei
    9)Harnagea
    10)Cerbu
    11)BEREgic
    12)Modiga
    13)ILINCA DIACONU
    -AU MAI RAMAS 154 de zile pt a
    nu uita o parte din IUDELE care
    iar au
    TRADAT pe patimasii
    din AMG, girati de cei TRADATI!
    ATENTIONARE:Sta diul vorbelor
    lasa in vigoare CODUL
    PORTOCALIU PENTRU A.M.G
    Inst. de monitorizare si statistica
    a
    SOLIDARITATII atentioneaza
    salariatii din AMG despre
    posibilitatea caderilor masive de
    sectii si uzine la locul lor de
    munca .
    Toate astea pe fondul
    acumularilor
    de nepasare,tradar e,si lasitate a
    diferitelor categorii sociale din
    aceasta fabrica.

  3. Magda draga, numai cei rau intentionati sau sau naivi din nastere nu pot sau nu vor sa-si dea seama de faptul ca distrugerea sau mai bine zis dezintegrarea fostului mare colos se afla in linie dreapta si daca statul roman in frunte cu PSD alias USL nu se sinchiseste sa miste nici un deget pentru ca salariatii cei adevarati care poarta numele de muncitori din acest combinat cat si toti ceilalti cetateni sa afle de fapt care erau termenii contractuali in privatizarea murdara pe care au facut-o acei tradatori care auacest combinat pentru interesele lor doa strategic pe nimic sau mai bine pe gratis

Leave a Reply

