Free Oţelul ! Eu pentru ce protestez?


otelulliberFaptul că acest oraş dar şi locuitorii lui au soarta pe care o merită cu vârf şi îndesat au demonstrat-o de-a lungul timpul protestele anemice pentru salvarea Combinatului, când era în joc soarta locurilor de muncă, şi mai nou mitingurile organizate de suporterii echipei de fotbal Oţelul faţă de situaţia grea a clubului de fotbal , intrat în insolvenţă,  dar şi a patronului clubului. Am să mă rezum să spun doar că la protestul care a avut loc vineri seară au fost în jur de câteva zeci de suporteri ai echipei de fotbal,  care la un moment dat au ajuns la vreo 150, prezenţă care îmi aduce aminte de protestele organizate de un anumit sindicat la Combinat. Probabil că dacă s-ar fi anunţat că se organizează un spectacol sau se dă gratis un mic sau o bere numărul celor care au participat vineri seara  la protestul care a avut loc pe traseul Hotelul Dunărea- Păpădie ar fi fost mult mai mare. Acum eu m-aş fi aşteptat ca alături de suporteri să fi fost şi primarul Marius Stan , care să strige şi el odată cu ei împotriva lui Adamescu, patronul clubului şi totodată  cel pe care edilul oraşului îl anunţa acum un an ca fiind investitorul de încredere care va pune clubul pe roate. Nu ştiu cât contează faptul că primarul Stan s-a înşelat în privinţa investitorului, lucru  pe care l-a afirmat recent când l-am întrebat despre acest lucru  în cadrul unei conferinţe de presă în care a tunat şi fulgerat împotriva lui Adamescu, însă eu nu pot să nu îmi aduc aminte că acum un an de zile am avertizat ce bine va fi cu Oţelul Galaţi şi am cerut insistent să se facă public auditul financiar realizat la clubul  de fotbal la comanda celor de la ArcelorMIttal Galaţi. ArcelorMittal Galaţi care a rămas proprietarul terenului de fotbal şi care a primit banii , puţini aş spune eu, în urma finalizării tranzaţiei cu omul de afaceri Adamescu pentru preluarea clubului, în timp ce cei 5 foşti acţionari ai societăţii care administra clubul, nu au primit niciun leu în conturile lor. Rememorând povestea acestei echipe de fotbal , care a mai cunoscut perioade în care se dădeau salariile cu întârziere dar când despre acest lucru nu trebuia să se afle ceva public pentru a nu-i supăra pe cei din conducerea Combinatului, sponsorul de atunci al clubului de fotbal, am să repet ce am spus şi acum un an. Şi anume că aş dori să fie făcut public acel audit.In rest lumea nu ar trebui să uite că aşa cum ArcelorMittal Galaţi a dictat ani de zile la clubul gălăţean, acum a venit rândul lui Adamescu . Magda CONDOS_ acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare

6 thoughts on “Free Oţelul ! Eu pentru ce protestez?

  1. Aici, protestele(?) vizeaza exclusiv echipa de fotbal Otelul Galati, intrata in faliment, asemeni tuturor echipelor din orase sarace, ajunse campioane (v. Unirea Urziceni). Fostii si actualii lucratori ai “Combinatului” rod inca linistiti aura salariilor compensatorii. Distractia incepe peste 4-6 luni.

  2. Marius Stan sa protesteze!Gluma buna!Pai din 200g si pina a iesit primar individul a platit la negru pe angajatii de la club!Vezi ultimul comunicat din parte TNG.Daca ar fi o Lista a rusinii Marius Stan nu ar lipsi din ea.Lista Rusinii cu tradatorii din combinat poate fi model pt INFOCATII SUPORTERI AI FC OTELUL!
    SPUNEAI NU DEMULT CA LA ROMANI E DE AJUNS “PIINE SI CIRC”,IAR EU AM ZIS CA AJUNGE DOAR CIRC,SE PARE CA NE-AM INSELAT AMINDOI!NICI CIRCUL MARIUS STAN&ADAMESCU NU MAI SCOATE PE NIMENI IN STRADA!

  3. De volatizarea banilor din UCL sint penali amindoi Marius Stan si Adamescu.Mai trebuie doar DNA sa lase urmarirea pe facebook si a comunicatiilor persoane posibil periculoase pt incitare la adevar si de dobindire a drepturilor,si sa ii duca linga Becali pe cei doi.

  4. Fotbaliştii români au tot mai puţine drepturi. Sunt neplătiţi, înjuraţi, ameninţaţi, iar unii ar vrea să le interzică şi să-şi strige supărarea. Rapidiştii şi bistriţenii ştiu cel mai bine ce înseamnă a fi fotbalist la un club în insolvenţă. Rapidiştii sunt neplătiţi de luni de zile, iar datoriile li s-au redus fără voia lor la 10%. Aşa că au decis să protesteze la meciuri. Bistriţenii sunt chiar mai prost plătiţi, dar probabil că nu mai au puterea nici să strige. Oricum pare inutil, iar insolvenţa începe să semene cu sclavia, exact cum scrie pe tricourile de protest. Giuleştenii mai cred însă în miracole şi trag de timp dinainte de începerea jocului pentru a atrage atenţia. E ora 19:00, dar meciul întârzie. Televiziunea care transmite partida preferă să dea un promo. Echipele n-au ieşit pe teren! Au apărut după 8 minute, a Rapidului cu bannere şi tricouri inscripţionate, iar meciul a început cu 10 minute mai târziu decât ora programată. După ce şi-au încheiat datoriile de sindicalişti care vor să evite sclavia, cei 22 de jucători s-au apucat de fotbal.

  5. Pingback: Free Piano

Leave a Reply

