Vrabia liberală mălai visează !


Habar nu am cum câtă tristeţe a fost în sânul PNL Galaţi în legătură cu faptul că Mihai Manoliu, mâna dreaptă a primarului Stan, nu mai este ditamai şeful al organizaţiei ci un simplu membru cu carnet de partid  galben. Aşa cum habar nu am dacă faptul că a vândut cândva portocale în tinereţea sa, amânunt spus pe la colţuri de gurile rele care habar nu am dacă pot fi crezute, l-ar fi făcut să viseze un post călduţ pentru soţia sa. Şi dacă tot nu s-a reuşit scoaterea cu orice preţ a  liberalei  Angela Ivan de la conducerea Zonei Libere Galaţi, indiferent cât de mult şi-a dorit acest lucru primarul Stan, se pare că planul nu a fost abandonat . Gurile rele care nu pot fi crezute până la proba contrarie, spun că Mihai Manoliu , care este simplu membru al organizaţiei PNL conduse de senatorul Paul Ichim, şi-ar dori ca în locul Angelei Ivan să fie numită soţia sa. Acum timpul va dovedi dacă acest lucru este doar o simplă bârfă sau se va tranforma într-o realitate, lucru ce ar fi destul de trist . Şi poate că în ciuda tuturor , Angela va merge mai departe , verdictul urmând să fie dat de Tribunalul Galaţi.  Magda CONDOS_ acest text e un pamflet şi trebuie tratat ca atare

7 thoughts on “Vrabia liberală mălai visează !

  1. Faci propaganda anti – liberala,dar e normal,la un asa zis jurnalist,mediocru,ca tine.Gunoiul de Manoliu nu a fost niciodata liberal,doar un oportunist si un tradator ca si modelul tau in viata,Stan.Ei doar s-au folosit de liberali pentru functii si multe avantaje.Lasa,te rog,liberalii in pace,nu-i mai denigra aiurea.Simpatiile tale politice,le stim.

    • Vai cita inteligenta! Habar nu aveam cine este modelul meu in viata, noroc cu dvs ca m ati luminat. Si care sunt simpatiile mele politice asta ca sa nu mor proasta daca tot mi ati zis care este modelul meu in viata ?

  2. Cum naiba sa fie tristete in sanul liberalilor,cand ei l-au schimbat din functie.Supararea e la Stan si la gasca de escroci .

    • Dta ori te faci ca nu intelegi ori chiar trebuie sa mai citesti cu atentie. Cind am scris ca nu stiu cita tristete a fost in rindul liberalilor cine a destept a inteles ironia la adresa dlui Manoliu . Si nu cred ca am denigrat toti liberalii dar este greu atunci cind fiecare are o problema sau un fix. Daca unii sunt profitori sau tradatori dati i afara dle liberal ” adevarat ”. O zi buna

  3. Pai nu vezi ca i-au dat afara din functii.Era mai simplu “vrabia malai viseaza”, fara liberala.
    Iar Manoliu numai liberal adevarat nu e.L-a pacalit o perioada pe Dobre,dar acum s-a terminat.Tradatorii au fost demascati si trimisi la plimbare.Manoliu mai ciuguleste ceva de la Stan si Cosca , din pacate pentru el doar firmituri.A fost un nimeni si a ajuns tot un nimeni.

  4. Ai fost “portocalie” mult timp.Acum nu prea stii pe unde s-o apuci…Se pare ca pe directia Stan-Cosca.Asa am inteles eu din articolele tale.

    • Eu zic sa ii cautati in alta parte pe cei din presa care erau portocalii si nu degeaba. Ati gresit persoana. M am lamurit in privinta intuitiilor dvs trecute, prezente si viitoare. Este ultima oara cind imi mai pierd vremea sa va raspund . Si puteti scrie ce vreti pe aici ,. O zi buna

Leave a Reply

