Lecţia de sinceritate a primarului Stan ?


Zilele trecute l-am sunat pe primarul Marius Stan să îl întreb , după trecerea unui an de când a fost instalat ca primar, ce notă şi-ar dastan pentru activitatea depusă ca edil şef al unui oraş care pare că este de ani de zile în moarte clinică şi nu mai reuşeşte să se trezească.. Marius Stan mi-a zis că nu poate să îşi dea o notă , pentru că ar fi subiectiv, şi că acest lucru ar trebui să îl  facă gălăţenii. Punct de vedere cu care în cea mai mare parte sunt de acord. Ieri seară, la o emisiune locală de televiziune, lecţia de sinceritate sau nu a primarului Stan a continuat atunci când a fost întrebat în legătură cu relaţiile pe care le are cu anumiţi politicieni gălăţeni importanţi din cadrul USL Galaţi care în opinia mea umilă le datorează în cea mai mare parte faptul că a fost ales primar. Cel mai franc răspuns a fost dat de primarul Stan atunci când a fost întrebat cum decurge relaţia pe care o are cu deputatul PNL Victor Paul Dobre, şeful organizaţiei judeţene  a acestui partid, adversar care după cum toată lumea ştie s-a dovedit mai puternic decât el, poate şi numai pentru faptul că a dovedit mai mult tact în relaţia cu membrii de partid şi aici mă refer la cei mai importanţi. Deci ca să rezum răspunsul lui Marius Stan a sunat cam aşa ” Am o relaţie proastă ”. Întrebat cum decurge relaţia sa cu preşedintele PSD Galaţi, Dan Nica, edilul şef a dar un răspuns mai evaziv, zicând că ar avea o relaţie normală dar discuţiile le poartă cu preşedintele organizaţiei municipale a PSD Galaţi, Florin Popa. Cel mai grăitor răspuns mi s-a părut a fi dat în cazul preşedintelui PC Galaţi, Eugen Durbacă, cu care primarul Stan a spus că are o relaţie foarte bună dar că în acelaşi timp înţelege şi faptul că Durbacă are la rândul său o relaţie mai bună cu şefii PSD Galaţi. Sincer mă aşteptam să aud şi care este relaţia sa cu preşedintele PPDD Galaţi, Eugen Chebac, dar acest punct nu a fost atins. Chiar dacă aş putea să îi dau cel puţin zece bile negre lui Marius Stan după un an de mandat , şi aş avea şi  de ce, nu am s- o fac dintr-un simplu motiv. Şi anume nu pentru că m-ar fi convins că a devenit peste noapte cel mai tare în parcare ci pentru că mi-a plăcut faptul că a recunoscut ceea ce a fost şi părerea mea, şi anume că nu stă strălucit la capitolul de comunicare cu gălăţenii şi că a recunoscut că nu toate lucrurile au mers aşa cum ar fi trebuit , un astfel de exemplu fiind cel legat de organizarea Serbărilor Galaţiului. Lucru cu care sunt şi eu de acord pentru că eu nu aş fi cheltuit o căruţă de bani pe nişte manifestări care nu au fost grozave şi care nu ştiu dacă au fost organizate chiar aşa cum prevedea legea în domeniul achiziţiilor şi licitaţiilor şi mai ales nu mi se pare să arunci cu atâţia bani în vremuri de criză . Ca să fiu sinceră până la capăt, cred că mai mulţi şefi din Primărie ar fi trebuit să spună ce au făcut şi ei , bine sau rău, pentru că nu cred că doar Stan conduce oraşul aşa cum nu cred că îl conducea doar Nicolae.  Magda CONDOS- acest text e un pamflet şi trebuie tratat ca atare

10 thoughts on “Lecţia de sinceritate a primarului Stan ?

  1. Stan este un las,un tradator,un fals si un invins.Nu poate fi considerat,din pacate,un partner serios.A nenorocit chiar si sportul galatean.Rusine !

  2. Magda,tu si Viata Liberă,nu-i dați bile negre lui Stan.Daca la VL ma așteptam,la tine nu.
    Cred ca Stan merita doar bile negre si multe de tot.Motivele nu le mai enumar,nefiind spațiu suficient.Dar asta e părerea ta,o respectam si mergem înainte cu bilele noastre negre pentru Stan si gasca lui (Mihai Istrate,Picu Roman etc…).

    • Eu nu l am votat pe Marius Stan si el stie asta deci nu pot fi acuzata ca am facut partea din tabara celor din massmedia care l au sustinut. Dar nu voi fi nici Gica Contra tot timpul pt ca este o chestie de credibilitate .Si nu uita ca eu daca dau cuiva citeodata o bila alba nu o fac pt ca primesc ceva cum este poate cazul altora si acelasi lucru e valabil si cind critic pe cineva asa ca nu tine comparatia ta cu un anumit ziar unde se da publicitate Asa mi se reprosa si in cazul lui Ciumacenco ca il laud tot timpul. Deci nu pot multumi pe toata lumea niciodata Il voi critica cind este cazul dar ii voi da si o mica bila alba doar cind merita. Si aici i am dat o ptca a recunoscut ca a gresit . As avea de spus ceva despre unii care il critica nonstop si care nu cred ca o fac intimplator asa de amorul artei sau cum se intimpla si cu cei care il lauda nonstop pt ca nu poti fi credibil Daca crezi ca m am schimbat e opinia ta dar nu e asa. Dar eu scriu ceea ce cred si dupa cum ai vazut am scris ca a recunoscut ca a gresit cu cheltuielile si modul de organizare a Serbarilor Galatiului ceea ce nu cred ca e o lauda din partea mea . Dar in fine . O seara buna

  3. Cum adică a recunoscut ca a greșit ?! Pai nu a fost greșeală,s-a furat si nu putin,sute de mii de euro.La pușcărie cu hotii ! Sper ca DNA sa poată demonstra furtul si sa-l sature pe Stan de primărie.Din pacate de Durbaca,Nicolae si toți hotii nu a putut sa-i tragă la răspundere,dar niciodată nu e prea târziu.Magda,ai o inima buna daca l-ai înțeles pe Stan ca a “greșit” furand cu gasca lui câteva sute de mii de euro si angajand toți escrocii pe funcții de director in cadrul Primăriei.Poate speri si tu la vreun post caldut…

    • Dle oricine ai fi daca sunt dovezi cine le are sa se duca cu ele la institutiile statului. Eu nu sunt justitie. Am zis ca l am apreciat pt ca a recunoscut ca s au facut greseli lucru pe care nu l a facut niciodata. Eu nu fac parte din nicio tabara asa ca mai incet cu posturile caldute . Nu tine intoxicarea asta . O seara buna / Si apropo nu fac parte nici din tabara celor care critica orice chit ca au sau nu dreptate. asa cum nu fac parte nici dfin tabasra laudatorilor cu orice prilej Credibilitatea inseamna altceva. Numai bine. A si inca ceva nu cred ca Nicolae a furat. Punct

  4. Nici eu nu cred ca Nicolae a furat,dar au furat subordonatii lui si el se făcea ca nu vede,ca prost nu e,sa fie usor de manevrat.Dar ce s-a întâmplat cu evenimentele organizate in mandatul lui Stan a fost o mare hotie si nu greșeală asa cum vrei tu sa para Magda ! Greșeală e una iar furt masiv de bani publici e altceva,foarte grav.Nu cred,Magda ca tu nu poti face diferența. “Lecție de sinceritate” ha ha ha,asta de intoxicare,din pacate pentru tine,nu ai prea multi cititori prosti care sa înghita bazaconia asta !

    • In primul rind am pus sub semnul intrebarii faza cu sinceritatea. Nu eu decid cine este sincer sau nu. Cine a furat sa plateasca dar eu intreb de ce oare unele informatii apar doar in presa si cine le are nu le duce unde trebuie. Si aveti dreptate, cititorii mei nu sunt prosti. Eu nu am documentele din care sa reiasa ca ar fi vorba de furt din bani publici iar cine le are, daca acestea exista, ar trebui sa le depuna acolo unde trebuie. O zi buna

  5. Cel mai slab primar din istoria Galatiului cu cea mai slaba si corupta echipa de conducere a municipiului.Sper ca galatenii sa nu-i permită sa termine mandatul,aratadu-i cuvenitul cartonas roșu.Magda,tu cânta-i osanale in continuare ( si lui Cosca,pe care nu ratezi niciun prilej sa-l lauzi,apropo stai cumva in blocul lui ?).La aproape 60 de ani,se vede treaba ca Stan inca mai are succes la unele femei.Dar este democrație si trebuie sa respectam orice punct de vedere,chiar daca nu suntem de acord cu el.Asteptam noi osanale,poate ceva pentru Picu,Don Titi,Mihai Istrate,ca merita……

  6. Magda,cand il mai suni pe Stan,întreabă-l,te rog cum organizează concursurile pentru ocuparea unor posturi/funcții in Primărie.Am dori răspunsuri mai detaliate de la domnul primar.Ar mai fi interesant de aflat cum găsește firmele implicate in organizarea diverselor evenimente cultural – sportive,fara niciun fel de licitații si ce se aude cu lucrările de reparații la gradinite,scoli si licee.Cine trimite firmele,bineinteles fara licitație,ca asa e in Noul Galati,Stan,Mihai Istrate sau Radu Cosca ?Poate obtii si prețuri/tarife …..Sa ne putem da seama cam cat au furat golanii….

Leave a Reply

