Asfalt tango . Cu si despre Sidex


Habar nu am daca onor conducerea Combinatului, care promite construirea unui nou furnal in schimbul primirii unor facilitati la pretul energiei si al gazelor naturale, tema pe marginea careia voi reveni zilele urmatoare, va fi de acord sa plateasca vreun leu pentru lucrarile de reparatie alegardsidex viaductului care reprezinta o bomba cu ceas si care face legatura cu orasul. Viaduct care se afla in proprietatea municipalitatii si a carui stare este jalnica, asa cum este oglindit de aceasta fotografie facuta in aceasta iarna,  si  care este folosit cel mai mult de angajatii Combinatului . Si care  potrivit unui studiu realizat de Primarie ar trebui sa intre  fie in focul lucrarilor de reparatii fie in focul lucrarilor de reabilitare la care nu se stie insa daca Combinatul va contribui cu vreun leu. Combinat generos cu cei 7500 de angajati ai sai care au primit joi pe card banii reprezentind  Prima de Paste iar in cursul zilei de vineri trei bonuri valorice in valoare de cite 10 lei, lucru laudabil  in conditiile in care putini angajatori mai dau in ziua de azi salariatilor recompense financiare cu ocazia acestei sarbatori . Una peste alta conducerea Combinatului a decis sa dea unda verde repararii drumului care duce spre Atlas, aflat in proprietatea fabricutei , lucrarile fiind deja  demarate in urma cu citeva zile de  de catre angajatii ICMRSG . Dupa finalizarea repararii acestui drum este posibil ca onor consilierii locali sa aprobe oprirea circulatiei pe viaductul care face legatura intre Combinat si oras insa ramine de vazut daca Primaria va opta pentru repararea sau reabilitarea lui .Precum si daca Combinatul va contribui cu vreun leu daca tot are planuri marete legate de construirea unui nou furnal, investitie pe care eu personal nu cred ca va fi fi realizata atita timp cit nu se fac investitii la otelarie . Magda CONDOS – acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

14 thoughts on “Asfalt tango . Cu si despre Sidex

  1. Pe la tirg se vb ca viaductul va fi reparat fifti-fifti de catre AMG si Primarie si se va instaura plata de 1,5 lei pt orice auto care nu are legatura cu combinatul.Simple birfe.Nu vad harapii sa contribuie nici macar jumatate-jumatate.Cit despre laudabilul lucru cu plata in avans nu uita e la pachet tot in avans NERESPECTAREA CLAUZELOR ASUMATE CU AVAS de investire in mediu si tehnologie pct final dec 2014.Asa tare imi vine sa laud pe ei,dar mai ales pe acolitii lor.

    • Am zis ca e laudabil ca au dat o prima atit si nimic mai mult. Cit despre respectarea anumitor clauze aveti dreptate legat de decembrie 2014 desi potrivit informatiilor mele pe care nu le am putut verifica deoarece si puterile mele sunt limitate stiu ca termenul decembrie 2014 este legat si de altceva .Si este ceva mult mai important . Nu am laudat pe nimeni pt ca nu am de ce si daca ati observat am scris clar ca nu cred ca vor face un alt furnal, asa cum declara zilele trecute ministrul Economiei pt un anumit portal de stiri. O zi buna

  2. Cele 3 bonuri a 10 lei fiecare sunt cadou din partea firmei care are contract cu Combinatul,tichetele astea nu sunt din banii lui Mittal de nicio culoare

  3. Draga Magda un ziarist adevarat ar fi dat o informatie corecta .
    Combinistii aia care spui tu ca trec toata ziua pe viaduct nu mai sunt cati erau abia daca zgarie asfaltul masinile cu combinisti in zilele astea .
    Asa ca onor primaria sa nu mai vina cu miloaga la altii, sa isi puna consilierii platiti din banii cetatenilor sa isi faca meseria si sa aduca fonduri ca UE ne da dar nu ne baga si in traista.

  4. Nici o clipa nu am ghindit ca poti lauda o grupare axata pe demolarea unui obiectiv strategic de siguranta nationala a unei tari de marime medie ce are nevoie ca de aer de infrastuctura,am aruncat provocarea pt adevaratii laudatori.Cit despre prima hm!Chiar i-as lauda in ghind daca ar organiza ADEVARATE NEGOCIERI CCM.La timp salariile si primele au fost inca din prima zi de la invadarea lor,doar cu acest fapt au spalat mintile si curajul siderurgistilor nu!La urma urmei profitul ambalat cu facilitatile primite raportat la primele si salariile date la timp nu lasa loc de laude.

    • Cobra ai tu cea mai mica idee pentru ce nu fac scandal si nu cer salarii mai mari combinistii aia nenorociti?
      Nu. pentru smiplu motiv ca habar nu ai cum sta treaba .doar stai pe net si dai din tastatura atat.
      Iti dau 2 indicii .1 varsta medie a celor care MUNCESC nu a celor care freaca menta,si 2 anii de grupa.
      Fa un calcul si mai vorbim

      • Meriti o palma peste ochi… Cum poti sa folosesti termeni precum “combinisti nenorociti”? Chiar nu iti este rusine? Oamenii aia muncesc, nu cersesc, nu dau in cap. Ai facut oare vreun exercitiu de imaginatie ce s-ar intampla cu Galatiul si nu numai daca s-ar inchide combinatul? Stii oare cati bani intra la buget din impozite si taxe platite de combinat? Vai de capul tau…

  5. Cit priveste faza cu Primararia sa consolideze viaductul rid amar.Remembar greva din 2008 in care la o sedinta fulger intre noi capii organizatori ai grevistilor si staful Mittal Galati in care sa expus “pericolul” exploziilor la inst chimice si voalat amenintari cu puscaria,noi demontind cu argumente tehnice tehnologice,si cu prezentarea planului de respectare a sigurantei instalatiilor ssm/ntsm ok pus la punct,era un tip Hans Rosenstronc care a aruncat pisica prin comparatia “domnilor sa ne imaginam bateriile de cocsificare cu o berlina care circula pe viaduct si care desi are RARUL,etc avizat poate oricind sari peste pod,eu insusi ditamai Hans in dimineata asta i-am aratat soferului meu ce fel ruleaza limuzina noastra fata de batrina berlina!”
    Magda replica mea a fost “dl Hans in ce zona a podului ati vazut dmv si soferul lucrul acesta?La mijlocul podului mia raspuns el.Rasp meu a fost ca partial are dreptate pt ca daca ar fi obsv la intrarea pe viaduct mai exact pe bucata de pod ce trec peste soseaua de centura zona perfect asfaltata(atunci)de primarie ar fi obsv ca si berlina in cauza ruleaza ceas in ciuda batrinetei.Adica dl Hans viaductul ca si bateriile unde primaria a investit exclus trepidatiile,unde Mittal a TRAS la maxim de el apar si derapajaele.Tradus dl Hans investitia e mama continuitatii.”Raspunsul lui afara ca a ocolit subiectul dar fost mincinos si in prezenttt imi da dreptul sa contrazic pe kitra ce apara AMG incriminind Primaria “dl lider in 3 saptamini incep personal sa ma ocup de el.”

  6. Anul ’08 Hans recunostea cine treb sa repare ce a exploatat macar in privinta viaductului ocolind subit pe cel al instalatiilor.Anii ’84 ultimul adevarat RK a fost realizat d cei care lau exploatat.Azi coment tau khitra contrazice sensul arcelor d ceasornic,si nu pe cel al arcelor de mittal!Asteptam un coment idem din partea sefilor AMG si nu dn partea unui makragiu cm te recomanzi!Dak te am suparat cu ceva vb Magdei ai dreptul sa ma injuri aruncind cu pietre in mine chiar si in zile sfinte doar cica am fi liberi!Faza cu combinistii nu am folosit o niciodata.Cea cu motivatia nemotivatiei in ati striga drepturile e o scuza ce nu isi are rostul!Adevarul mentalitatii lam mai vb e vb de influenta puternik a interlopilor siderurgici ce o au pe justitie,politic,sindicate,funct din inst de monit si control fata d care sau angajat in respectarea unor clauze,de manipu_larea,dezimformarea,si intoxikrea siderurgistilor prin diverse forme :mass media,lideri sindikli si politici,comunikte interne,trintirea grevelor cu justitia si a CCM cu Fss Metarom/CN METAL,mici si mari nedreptati in reg ROI din AMG asupra amaritilor,etc,etc.Alt amanunt dl khitra eu lupt dn suflet pt nekjitul roman jukt in picioare cm pot si nu numai cu scrisul pe net.Cnd snt solicitat rup orice secunda fata d cei dragi kre nu odata mau ispitit sa stau linistit sa imi vad de mine si atit.In timp ce altii cu functii cer o decalare de ore a unui miting,aparitie tv dak in acel moment joak Otelul,sau e Champions Ligue la tv,si astea in conditiile in kre eu am jukt fotbal,am fost arbitru ce mi am dat demisia la 25 de ani k si forma d protest asupra multor iude dn CJEFSG pt k si acolo existau nu numai in combinat.K asa e romanul nu se stringe ciorchine in dreptul unor valori cit a unor capuse!Replik mea e un OU ROSU ce a ciocnit pe al tau cu scopul nu de a til sparge cit a te face sa spui ADEVARAT A INVIAT! Sarbatori cu bine tuturora!

  7. A.M.R 244 ZILE CU
    AFISAREA LISTEI IUDELOR
    SIDERURGIEI SI CU CAPUL LOR DIN
    TOTDEAUNA – mircea scintei:
    1)Bezman
    2)Eftimie
    3)Crisan
    4)Postolache
    5)Onica
    6)Dragan
    7)Toma
    8)Macovei
    9)Harnagea
    10)Cerbu
    11)BEREgic
    12)Modiga
    13)ILINCA DIACONU
    -241 de zile pt a nu ii
    uita parte din IUDELE care iar au TRADAT pe patimasii
    din AMG, girati de cei TRADATI!

  8. Ceea ce am vrut sa subliniez e ca ptr cele 3 tichete nu a platit Combinatul,asa cum face ptr cele 22 sau dupa caz,platite lunar. Asta e o masura practicata de majoritatea firmelor care tiparesc bonuri de masa,incercand cumva sa fidelizeze compania cu care are Contract,in cazul nostru Amg. Vom mai primi si de Craciun,probabil.

Leave a Reply

