Cu urechea intinsa degeaba sau nu .


Desi Marius Stan promitea in campania electorala ca in fiecare cartier va fi amenajata o locatie unde locuitorii sa vina sa isi spuna pasurile alesilor locali pe care i au votat, de la vorbe la fapte a trecut multa apa pe Dunare. Adica multe luni. Nu ca mi as fi inchipuit eu ca tot ceea ce promite un candidat in campanie se va si realiza , pentru ca doar naivii cred asta si rezultatele votului lor se vad din plin de 23 de ani, dar  am insemnat ziua de azi cu rosu ca sa nu uit ce am aflat. Acum daca nu m a mirat faptul ca viceprimarul Radu Cosca tine audiente la Primarie , in locul primarului Marius Stan, si eu zic ca le tine bine daca stau si ma gindesc la ceea ce am vazut atunci cind am participat la o asfel de intilnire a viceprimarului cu cei care au venit sa i se plinga, multi din ei punind pe tapet probleme care nu au treaba cu Primaria, recunosc ca am ramas placut surprinsa cind am aflat ca doi consilieri locali ai PSD, si anume Marius Humelnicu si sorin  Enache, dau saptaminal piept timp de 2 ore cu cei care i au ales. Mai exact , Marius Humelnicuhumelnicu sustine audiente luni, intre orele 17 si 19 iar colegul sau joi, intre aceleasi ore, la cabinetul deputatei PSD Lucretia Rosca din cartierul Dunarea. Acum habar nu am cite probleme pot efectiv rezolva cei doi consilieri locali PSD din tot ceea ce li se aduce la cunostinta , si asta deoarece multi vin sa ceara locuri de munca ceea ce este cam greu intr un oras care este in moarte clinica, dar faptul ca macar fac un efort de a vorbi cu cei care le au dat sau nu votul merita apreciat si reprezinta un gest de respect. Si astept ca acest exemplu sa fie urmat de tot mai multi consilieri locali care nu ar trebui sa uite ca nu au ajuns singuri pe un fotoliu in Consiliul Local. . Magda CONDOS_ acest txt este un pamflet si trebuie tratat ca atare

4 thoughts on “Cu urechea intinsa degeaba sau nu .

Leave a Reply

