Miracolul somajului. Cu si despre Sidex


Celor care sunt dezamagiti ca nu am relatat pina acum  versiunea celor din conducerea Combinatului legata de situatia fabricutei , sidexcare a fost prezentata sindicatelor la intilnirea de  acum citeva zile, le spun ca nu o voi face deoarece nu prea cred in tot ce s a zis acolo.. Dar asta nu inseamna ca nu stiu ce s a discutat si acesta este mesajul meu pentru cei care m a intrebat la comentarii daca mi am pierdut cumva sursele. Acum am sa trec si am sa va anunt ceea ce banuiam ca se va intimpla, si anume ca azi, in sfinta zi de luni, cind a fost prima zi de depunere a cererllor de plecare voluntara , siderurgistii care erau transferati in ” piscina de talente” s-au inghesuit sa depuna cereri prin care doresc sa devina de buna voie si nesiliti de nimeni someri. Chiar daca sumele oferite de data aceasta sunt mai mici comparativ fata de schemele anterioare dar nici asta nu mai conteaza pentru niste oameni care stau de saptamini intregi fara sa aiba efectiv de munca. Pentru ca am fost intotdeauna consecventa in pozitia mea legata de aceste scheme de plecari voluntare , si anume nu am fost de acord cu ele, nu am sa fiu de acord nici cu aceasta ordonanta. Si nici cu graba oamenilor de a parasi societatea, desi pot sa inteleg faptul ca poate sunt terminati psihic dupa ce au fost nevoiti sa stea zilnic la serviciu fara sa li se dea ceva de lucru si din acest motiv singura lor dorinta este sa paraseasca combinatul. Tare mi ar fi placut ca acesti angajati sa se inghesuie sa strige ca vor efectiv sa munceasca , adica sa ceara scoaterea unor firme terte de pe platforma siderurgica , sa ceara oprirea taieriii capacitatilor de productie sau macar daca tot cuvintul la ordinea zilei este demolarea, sa o faca chiar ei. Dar cum nu ma astept ca angajatii din talent pool , si aici nu ma refer la cei bolnavi sau cei aflati in pragul pensionarii, sa inteleaga importanta de a avea un loc de munca, asa cum acest lucru nu s a intimplat in ultimii 10 ani , nu pot decit sa le urez somaj placut. Si asta daca sunt orbi si nu vad ca in  orasul acesta nu apar noi locuri de munca lucru care le ar permite sa spere ca vor avea un trai mai bun pentru ei si familia lor. Dar eu ma bucur ca cei de la mediu au dat unda verde demolarii furnalului 2, ceea ce bineinteles ca nu e adevarat ca astfel s au gasit bani pentru plata salariilor compensatorii pentru cei  600 de siderurgisti care ar putea avea dreptul sa devina de buna voie si nesiliti de nimeni someri de buna voie. Magda CONDOS- acest text e un pamflet si trebuie tratat ca atare

4 thoughts on “Miracolul somajului. Cu si despre Sidex

  1. Iata-i pe cei care au tradat si CCM din 2013-Doar 280 de zile ramase pt
    publicarea LISTEI RUSINII:

    1)Bezman
    2)Eftimie
    3)Crisan
    4)Postolache
    5)Onica
    6)Dragan
    7)Toma
    8)Macovei
    9)Harnagea
    10)Cerbu
    11)BEREgic
    12)Modiga
    13)ILINCA DIACONU
    -280 de zile pt a nu ii
    uita pe cei care iar au TRADAT
    salariile si locurile de munca a
    parintilor copiilor de siderurgisti
    din AMG.Girati de cei TRADATI!

  2. in afara de unul si acelasi comment care se vede ca e …..(…….) sa fim seriosi ….cineva activ …cu date de contact macar un email … ca e unul care se da mare cu nr de tel si email…romeo…macar stie cineva cine e?e cu noi? sau daca macar!!!!!!!!! sa taca….are cineva datele de contact sa il sun !!! ca prea se da mare….sidin cate am vazut nu prea e de si cu noi….Solidaritate….solidaritate unde esti frate…va rog dati date sa il contactez……

Leave a Reply

