Pedelistul Cătălin Cristache, greu de demis din fotoliul de consilier local


Cătălin Cristachecristache şi-a făcut apariţia bine mersi la şedinţa de Consiliu Local care a avut loc joi, deşi teoretic nu mai este consilier local portocaliu potrivit deciziei luate în biroul permanent al organizaţiei municipale a PDL condus de Nicusor Ciumacenco. Nu mai este nicio noutate ca Nicusor Ciumacenco i-a cerut plecarea din partid pe motiv că la campania electorală de asta vara Cristache i-ar fi făcut campanie lui Marius Stan , un alt motiv fiind cel legat de faptul ca nu s-ar implica in activitatea de organizare a partidului, adica nu pune osul la treaba. Practic, desi de la acea sedinta in care s-a decis ca Catalin Cristache nu mai este consilier local PDL a trecut ceva timp si au avut loc doua birouri judetene permanente ale PDL; conduse de Doru Resmerita, decizia de plecare a lui Cristache din partid nu s-a aflat pe ordinea de zi. L-am intrebat pe Catalin Cristache cum de mai este consilier local şi mi -a zis cam asa ceva ” Doamnă, nu v-am spus mai demult că cei doi nu vor reuşi să mă dea afară din partid aşa cum şi-au dorit? Eu sunt susţinătorul oficial al Elenei Udrea la funcţia de preşedinte al PDL, mai sunt şi alţi susţinători ai ei carora  le e frică să spună acest lucru dar o să vedeţi că nu mă poate da nimeni afară din partid şi că Elena Udrea va ieşi sigur preşedinte. V-a plăcut organizarea primiriii Elenei Udrea la Pechea? Sa stiti ca eu am fost organizatorul intilniriii Elenei Udrea cu oamenii iar pentru modul frumos in care ea a fost primită cei doi au fost apostrofaţi de Cezar Preda . Voi lupta in continuare si nu vor reusi sa ma scoata afara din partid. Imi pare rau ca nu voi fi duminica la Galati pentru a participa la intilnirea cu domnul Blaga ”, a spus Catalin Cristache. Acum habar nu am de unde vine siguranta aceasta a lui Catalin Cristache legata de faptul ca el nu va fi dat afara din partid  sau ca Udrea va ajunge presedintele partidului ,  acesta negind faptul ca ar fi mina in mina cu liberalii sau cu primarul Marius Stan . Si habar nu am nici daca tot ceea ce mi -a declarat domnia sa vizavi de sustinerea Elenei Udrea este bătut in cuie sau  omul se poate razgindi peste noapte. Sau a fost o declaratie data pentru ” testarea” apelor politice. Cert este ca daca Catalin Cristache va fi dat afara din CL postul de consilier local ar reveni dupa cea mai mare probabilitate celor de la PSD , care impreuna cu consilierii locali ai PPDD ar putea face majoritate,  este un scenariu care circula acum pe piata . Mai mult sau mai putin credibil as zice eu tinind cont de faptul ca cel putin doi consilieri locali ai PPDD Galati , si anume Marian Alexandru si Victor Malinovici, il sustin pe Marius Stan si au o inclinatie catre liberali, acest lucru vazindu-se clar in sedintele de CL. Una peste alta lucrurile in PDL Galati, un partid care face opozitie constructiva , la fel ca si PPDD Galati sau ca Forta Civica, sunt departe de a fi unele linistite . Magda CONDOS_ acest text e un pamflet si trebuie trata ca atare

One thought on “Pedelistul Cătălin Cristache, greu de demis din fotoliul de consilier local

Leave a Reply

