Picu Apostol Roman se viseaza sef peste saracii Galatiului


picuAcum circa 2 saptamini l-am sunat pe Picu Apostol Roman, presedintele interimar al organizatiei municipale a PPDD Galati pentru a-mi confirma un zvon care circula pe piata. Si anume ca el va fi uns in fruntea conduceriii Cantinei de Ajutor Social, de unde a fost recent decapitat omul pus de PSD acum citiva ani in urma unor nereguli pe care primarul liberal Marius Stan le a prezentat in cadrul unei conferinte publice de presa. Discutia mea cu domnul Picu Apostol Roman a fost una extrem de interesanta mai ales ca l am intrebat daca este adevarat alt zvon care circula atunci pe piata, si anume ca postul ii va fi ” dedicat ” , bineinteles pe baza de concurs care va avea loc in martie si numai pe baza rezultatelor deosebite obtinute in urma sustinerii probelor. Iar postul in care va fi instalat doar pe baza de competenta  ar fi fost drept o recompensa pentru faptul ca uniii din consilierii locali ai PPDD vor vota proiectele propuse de USL; si mai ales vor avea o relatie mai strinsa cu liberalii si cu primarul Marius Stan. Domnul Picu Apostol Roman s-a aratat din capul locul nemultumit si iritat de intrebarile mele, spunind ca unii rauvoitori ar avea ceva cu el si ca nu exista dram de adevar legat de o eventuala intelegere a sa cu primarul Marius Stan si cu liberalii apropiati de primar. Picu Apostol Roman a recunoscut insa ca s-a inscris pentru ocuparea postului de director al Cantinei de Ajutor Social, spunind ca experienta sa de director la Directia de Protectie a Plantelor aflata in subordinea CJ il recomanda pentru aceasta functie deci are experienta si competenta in a conduce o cantina de ajutor social. Unde , spun eu, daca cineva ar sta sa vada ce se intimpla in anumite zile dupa terminarea programului ar intelege de ce uniii ar dori sa lucreze acolo in orice post, potrivit unor guri rele.. Pentru a ma convinge ca nu isi doreste postul cu orice chip, si dupa ce mi a spus ca daca scriu ceva despre inscrierea sa in competitie isi retrage dosarul deoarece ar aparea  tot felul de interpretari, Picu Apostol Roman mi a mai zis ca si a depus CV ul pentru a participa la concursuri pentru ocuparea unor posturi si la alte firme. Eu bineinteles ca l am crezut pe cuvint pe domnulPicu Apostol Roman ca este omul al poporului, adica este om devotat Partidului Poporului,  si ca nu are nicio afinitate catre liberali sau catre domnul primar Marius Stan. Si mi am tinut cuvintul pina astazi , si anume de a nu publica faptul ca s a inscris la concurs, insa acest lucru nu mai e valabil deoarece informatia a aparut deja in alt ziar local. Acum sunt tare curioasa daca domnul Picu Apostol Roman isi va retrage dosarul , asa cum imi spunea mie ca va face daca va apare ceva in presa inainte de organizarea concursului pentru ocuparea unui post la care aspira trei candidati. Oare mai este cazul sa punem pariu care din cei trei il va cistiga si de ce? Magda CONDOS – acest text este un pamflet si8 trebuie tratat ca atare.

Leave a Reply

