Ole, ole , unde te duci tu Otelule?


otelulIn aceasta seara imi face deosebita placere sa va spun citeva cuvinte despre modul minunat in care arata echipa de fotbal Noul Otelul Galati, care tocmai a ramas azi fara antrenorul principal Grigoras si ai carei jucatori nu si au mai vazut salariile de ceva timp. Sincer nu imi poate pare deloc rau nici pentru suporterii acestei echipe de fotbal deoarece vara trecuta multi din ei ma injurau atunci cind avertizam ca investitorul providential promis cu surle si trimbite de Marius Stan nu va face mare lucru cu echipa. De altfel nici nu era greu sa nu il crezi pe Marius Stan care arunca cu noroi si dadea de pamint cu toti actionariii Otelului, in frunte cu Ionel Bors, pe care ii acuza de toate relele din lume fara sa aduca dovezi concrete , daca dadeai o simpla cautare pe google si vedeai cit de bine sta financiar investitorul respectiv. Si daca te intrebai ce interes real avea sa se complice cu o echipa de fotbal din provincie. Dar aflat in plina campanie electorala pentru Primarie , si pe val deoarece echipa Otelul a cistigat campionatul, meritul fiiind al unui anumit personaj si imi asum ceea ce spun,liberalul  Marius Stan a gasit destui naivi care sa creada in promisiunea sa care suna pe atunci cam asa ” Trebuie adusi investitori si va garantez ca acestia exista, oameni seriosi care sa aduca bani la echipa.”. Timpul a dovedit ca eu am avut dreptate si nu domnia sa si asta pentru ca eu spre deosebire de suporteri mai aveam niscai informatiii si din Combinat. Am sa reamintesc ca am fost singurul ziarist care a  scris  cerind  conducerii Combinatului sa faca public auditul financiar facut de o prestigioasa firma internationala in contabilitatea clubului, lucru care nu a fost facut. Prieteni stiu de ce mai ales ca era si campanie electorala si cine stie ce surprize s ar fi putut ivi. Sincer eu ii spun un mare bravo lui Adamescu daca este adevarat ceea ce spune Marius Stan intr o scrisorica plingacioasa transmisa presei,  si anume ca ar fi luat din cont nu stiu citi bani. Treaba omului pentru ca este patron si poate face ceea ce vrea cu bunurile sale. Asta daca ceea ce afirma Stan o fi adevarat. Principalul responsabil in opinia mea pentru situatia minunata in care a ajuns echipa de fotbal, pe care putini au anticipat o la acea vreme, printre care si eu, au avertizat  dar si au luat injuraturi din plin fiind acuzati ca ar fi oameniii nu stiu caror actionari, este cel care se chinuie sa faca si noul Galati . Pentru ca el a adus investitorul serios dispus sa bage bani in echipa , asa cum declara , si care era deranjat cind am indraznit sa il contrazic. Acum suporterilor Otelului care ii faceau ode anul trecut domnului primar vreau sa le spun ca primesc ceea ce merita si daca vor sa isi mai vada echipa „ in viata” sa deschida un cont si sa o sprijine ei financiar.Pentru ca ar fi si culmea ca echipa sa fie finantata din baniii Primariei in conditiile in care nu exista bani nici de investitii. Pentru ca ce sa i faci asa este viata dupa ce domnul Stan s a certat cu Ionel Bors, acum domnul Stan s-a certat si cu domnul Adamescu, potrivit declaratiei antrenorului Petru Grigoras. Desi mai exista guri rele care spun ca cascavalul ar fi fost de fapt impartit intre cei doi care nu ar fi atit de suparati cum spun uniii, dar asta este o speculatie care nu poate fi luata in seama atita timp cit nu are baza reala.Dar totusi trebuie sa il mai felicit pe domnul Marius Stan ca este unul din preferatii marelui si activului presedinte al PNL; Crin Antonescu, motiv pentru care a fost ales unul din cei nu mai putin de 31 de vicepresedinti ai partidului.la congresul desfasurat zilele trecute Magda CONDOS- acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Petre Grigoraş: “Am fost prins la mijloc într-un război care nu e al meu”

Principala cauză a plecării lui Grigoraş o reprezintă conflictul de amploare dintre patronul clubului Dan Grigore Adamescu şi cel care l-a susţinut să preia echipa toamana trecută, primarul Marius Stan, se precizează intr un ziar local. Antrenorul Petre Grigoraş a explicat motivele care l-au determinat să ia această decizie extremă, sperând că suporterii îi vor înţelege situaţie delicată în care se afla.  “Am fost prins într-un război care nu este al meu, dacă nu mă dădeam din cale, mă sfărâmau. Când am venit, vorbisem cu cineva (n.r. – Marius Stan) dar acea persoană nu mai are nicio putere în club. Cu domnul Adamescu nu am vorbit decât acum 2-3 zile prima dată. Unul n-are putere de decizie, pe celălalt nu-l cunosc. Nu am ce să fac în această situaţie, nu sunt genul de om care să mă dau de o parte sau cealaltă a baricadei. Am stat o lună pe cheltuiala mea, tot sperând că se rezolvă. Nici nu vă imaginaţi cât de dezamăgit am plecat. În acest moment cel mai mult îmi doresc ca suporterii să înţeleagă în ce situaţia am fost pus, m-ar durea enorm să fie supăraţi pe mine, să creadă că am plecat ca un laş. Nu a contat că am pierdut meciul de aseară, cu acest lot nu îmi era frică, am fi avut cu siguranţă rezultate foarte bune”, a declarat Petre Grigoraş pentru un ziar local.

5 thoughts on “Ole, ole , unde te duci tu Otelule?

  1. -Nimeni nu are voie sa se supere pe Grigoras,nefericitele evenimente si comportamntul lui Grig a deomonstrat profesionalismul acestuia.Adamescu=Omul fara chip,cel care nu apare in presa ghici ce meserie a avut si ce a condus?Magda cred ca sti,daca nu iti voi spune eu.Asa se explica porecla.Despre banii din visteria clubului ce stim!Stim ca au cam disparut.Nu avem probe sa aratam pe cineva anume,dar brambueala asta cu mai multe miini spune multe.Cu cit mai multi cu atiti mai multe pierderi de urma a banilor.Cu cit mai multi cu atit mai multe supozitii si intoxicari pt a se pierde urma.Cert este ca sau furat si nimeni nu va pati nimic.Ole ,ole,ole se scufunda principiile,drepturile,si libertatile fundamentale ale romanilor!

  2. Din Galaţi
    Noi şi restul lumii
    Loc de reclamat
    Sportu’ sedentar
    Naţional
    Pariuri

    1234

    A debutat Vasile » Fundaşul Rapidului e cel mai tînăr jucător folosit în acest sezon al Ligii 1
    CSMS Iaşi – Rapid, liveTEXT de la 20:00 » E. Dică, Martin şi Ciolacu titulari! Echipa de start a giuleştenilor
    VIDEO Asediaţi timp de 90 de minute, giuleştenii au obţinut eroic victoria » CSMS Iaşi – Rapid 0-1
    VIDEO “Profesorul” predă bine » Pandurii lui Pustai se impun cu 1-0 la Ceahlăul
    Reghe e mulţumit de rezultat: “E greu să motivezi jucătorii după o victorie în Europa League”
    Dezvăluiri din culise la Radio GSP: “Este mafie în jumătate din fotbalul românesc” » Se încearcă eliminarea unui club important?
    Dani Coman şi-ar putea urma un fost coleg într-o aventură în străinătate! Unde-ar putea ajunge ”Robocop”?
    VIDEO Injecţii motivaţionale pentru Dodel şi Nilă » Cum pregăteşte Reghe psihologic meciurile cheie
    Grigoraş a plecat de la Oţelul: “Lucrurile sînt mai grave decît par la prima vedere”
    S-au decis arbitrii la meciurile de azi » Centralul acuzat dur de Porumboiu va conduce Vaslui – CFR Cluj!
    Acţi”U”nea SMS » ”Numai U” trimite 70.000 de mesaje clujenilor pentru a-i readuce alături de echipă
    Explicaţia lui Costel Enache după înfrîngerea cu Pandurii: “Ne-a încurcat vremea!”
    Florin Costea nu îşi face griji de poziţia Severinului în clasament şi e convins: “Ne salvăm!”
    VIDEO Un Bokila de 3 puncte » Oţelul – Petrolul 0-1, după un meci dominat clar de gălăţeni
    VIDEO Grădiniţa rezistă! » Autogolul lui Creţu şi paradele lui Pecanha au asigurat victoria Rapidului la Iaşi, scor 1-0
    Eurovision 2013. Robert Turcescu îl iartă pe Mircea Badea
    A debutat Vasile » Fundaşul Rapidului e cel mai tînăr jucător folosit în acest sezon al Ligii 1
    CSMS Iaşi – Rapid, liveTEXT de la 20:00 » E. Dică, Martin şi Ciolacu titulari! Echipa de start a giuleştenilor
    VIDEO Asediaţi timp de 90 de minute, giuleştenii au obţinut eroic victoria » CSMS Iaşi – Rapid 0-1
    VIDEO “Profesorul” predă bine » Pandurii lui Pustai se impun cu 1-0 la Ceahlăul
    Reghe e mulţumit de rezultat: “E greu să motivezi jucătorii după o victorie în Europa League”
    Dezvăluiri din culise la Radio GSP: “Este mafie în jumătate din fotbalul românesc” » Se încearcă eliminarea unui club important?
    Dani Coman şi-ar putea urma un fost coleg într-o aventură în străinătate! Unde-ar putea ajunge ”Robocop”?
    VIDEO Injecţii motivaţionale pentru Dodel şi Nilă » Cum pregăteşte Reghe psihologic meciurile cheie

    Stiri recente
    Cele mai citite
    Cele mai comentate
    Ultimele comentarii

    Antidotul pe facebook Antidotul pe twitter
    Marius Stan, nu fi golan!
    De Iulian Grosu pe 20 feb 2013, 22:07

    Vezi Marius Stan, nu fi golan! in format pdf
    Articolul urmator
    Articolul precedent

    Marius Stan desființează Oțelul cu mîna lui Adamescu
    Marius Stan desființează Oțelul cu mîna lui Adamescu
    Marius Stan încearcă să spele putina, să se dea la fund, să nu răspundă pentru eșecul care se conturează cu privire la vînzarea clubului de fotbal către omul de afaceri Dan Grigore Adamescu. Cocoțat în vîrful primăriei taman pe cîrca Oțelului, Marius Stan vorbește acum cu detașare și cu, sanchi, vădită îngrijorare despre situația dezastruoasă de la club (jucătorii sînt neplătiți din luna decembrie, iar conturile clubului sînt goale), de parcă nu el a fost cel care l-a băgat în casa Oțelului pe așa-zisul miliardar Adamescu. Nu, așa nu merge. Prosteala asta de talcioc poate că o să fie rumegată de cîțiva băieți de la peluză, dar opinia publică din Galați trebuie să deruleze nițel banda și să vadă întregul tablou.
    Timp de un an de zile, Marius Stan s-a umflat în pene în presa locală că va veni cu un investitor serios la Oțelul, că așa, dacă era să aducă pușlamale, tranzacția se făcea peste noapte. Suporterii au înțeles și l-au lăsat pe Stan să lucreze pentru Oțelul. Din punctul meu de vedere, vinovat nu este Adamescu, pentru că despre el se știa că obișnuiește să tragă țepe, să își păcălească angajații, să nu își plătească partenerii de afaceri. Însă, Marius Stan a pozat tot timpul în omul corect, cu coloană vertebrală, care vrea doar binele Oțelului (vorba aia, copilul lui de suflet). Așadar, dezamăgirea nu vine de la Adamescu, căci omu’ a făcut ce știe mai bine, adică a tras încă o țeapă (de data asta clubului Oțelul), ci de la Marius Stan, care a ajuns primar taman pe cocoașa Oțelului. Este jenant că Stan încearcă acum să se retragă din combinația de astă-vară, pe care el a girat-o cu nume și prenume. Marius Stan este, de fapt, autorul moral al distrugerii Oțelului, în cazul în care, desigur, acest club se va desființa, după cum s-a plîns actualul primar în această seară prin intermediul unui comunicat de presă.

    Iată și comunicatul primarului Marius Stan, așa cum a fost el postat pe dunareabatrana.ro, site-ul suporterilor Oțelului Galați:

    Dragi iubitori de fotbal din Galați,

    Am ales această cale de a comunica – direct cu voi – pentru că sunt deopotrivă preocupat şi dezamăgit de ceea ce se întâmplă la FC Oțelul Galați. Sunt primarul gălăţenilor, dar nu uit de unde am plecat şi de unde mă ştiu oamenii. De aceea, nu îmi este indiferentă situaţia de la Club. Ca Primar şi fost manager de organizaţie sportivă, sunt uimit de lipsa vreunui plan coerent de dezvoltare a acestui brand de primă mână al municipiului, un simbol inegalabil. De aceea, am ales să nu mai tac.
    Ştim cu toţii că am făcut eforturi mari pentru a aduce un investitor serios la Club. Ne-am orientat, anul trecut, asupra Domnului Adamescu, despre care ştiam că este la cârma unor afaceri serioase, o garanţie de continuitate pentru fotbalul gălățean. Odată cu acest transfer de proprietate, am părăsit Clubul. Am plecat cu mari împliniri pe plan sportiv, un Titlu de Campioană, o Supercupă, o participare în UEFA Champions League şi zeci, poate sute de mii de gălăţeni fericiţi. Am lăsat visteria Clubului cu mai bine de 7 milioane de Euro şi zero datorii, situaţie rară, dacă nu cumva unică în Liga I.
    Între timp au apărut probleme serioase la FC Oțelul. Jucătorii echipei, cei de la care orice suporter gălățean așteaptă un nou trofeu – Cupa României -, sunt neplătiți din luna decembrie a anului trecut și, la fel de grav, antrenorul Petre Grigoraș, poate cel mai apreciat tehnician din istoria Clubului, n-a semnat încă un contract cu FC Oțelul Galați. De ce?
    Mă întreb dacă nu cumva achiziţia acestui Club a fost văzută ca o cale de a deţine controlul asupra unor resurse financiare câştigate acolo jos, pe terenul de joc. Mă întreb dacă nu cumva se doreşte sacrificarea unor rezultate sportive doar pentru realizarea unor scheme financiare care nu au nicio legătură cu sportul ori cu sufletul suporterilor.
    Doresc să anunţ, în final, că sunt mâhnit să constat înrăutăţirea situaţiei de la FC Oţelul, să-i propun oraşului o analiză serioasă privind continuarea sprijinului către Club şi să mă delimitez categoric de ceea ce cred că poate fi o subjugare a intereselor sportive celor financiare. Aş fi fericit să mă înşel.
    Oţelul are un patron care trebuie să le explice gălăţenilor următoarele: care îi sunt intenţiile, ce a făcut cu resursele preluate de la fostul acţionar şi cum asigură derularea activităţii şi finanţarea pe mai departe.
    Până la lămurirea acestor chestiuni, voi fi alături de echipă şi de suporteri doar cu sufletul meu de „oţelar”.
    Ca primar, voi începe și duce la bun sfârșit proiectul stadionului modern pe care l-am promis iubitorilor de fotbal din Galați.

    Ing. Marius STAN
    Primarul Municipiului Galaţi

  3. Marți, 26 Februarie 2013 11:09 postat de iorga

    SA VA ZIC EU SCENARIUL,CEL MAI PROBABIL : STAN IA LASAT 7 MIL DE ‘IEURO’ LU ADAMESCU. ADAMESCU TINE ECHIPA PANA LA SFARSITUL CAMPIONATULUI, DUPA CARE SE DEBARASEAZA DE EA, FARA SA RETROGRADEZE( DESI IN STILUL ASTA SUNT PUTINE SANSE). MARIUS STAN ,APOI ,POZEAZA IN SALVATORUL GALATIULUI (PENTRU A NU STIU CATA OARA) SI CUMPARA (PRIMARIA) ECHIPA DE FOTBAL DE LA ADAMESCU CARE EVIDENT O DA SCUMP. BANII SE IMPART IN FUNCTIE DE PROCENTUL INTELES DE LA INCEPUT SI……….,RAMANEM PRIETENI. ACU’ ,INTRE NOI SA FIE VORBA .:CAND A FACUT CAMPANIE PT ALEGERI DE UNDE AVEA OMU BANI? + CA TRE’ SA FII SUSTINUT TARE SA INTRI INTR-O CURSA DE ACEST GEN DE CAMPANIE ELECTORALA (DARA-MI-TE SA O MAI SI CASTIGI). BANII ASTIA NU TREBUIE RETURNATI? SI DE UNDE CREZI CA AVEA BANI? ………..CORECT: …..SI DE LA BUNUL LUI PRIETEN DE LA IASI. PLUS CA LUNAR COTIZATIA TREBUIE PLATITA LA PARTID CA DOAR L-A FACUT OM CE NAIBA !!!!!!!! AM ZIS-O SI O MAI ZIC: IMI PARE RAU TOATA VIATA CA L-AM VOTAT. BA MAI MULT I-AM PAZIT SI URNELE SA NU SE FACA “BLATURI” CA DE ……………….OMU LEGII. MANCATE-AR CIUMA BUBONICA SI UMPLUTE-AR BLENORAGIA !

    • EU VREAU SA SE FACA PUBLIC DE CATRE CEI DELA ARCELORMITTAL GALATI AUDITUL FACUT LA CLUBUL OTELUL INAINTE DE A FI VINDUT: AM CERUT PUBLIC ACEST LUCRU SI VARA TRECUTA DEGEABA PT CA ONOTR CONDUCEREA COMBVINATULUI A TACUT : ASTA CA SA VEDEM SI NOI CUM STATEAU LUCRURILE CU BANII SI DACA ACUZATIILE ADUSE DE DL STAN; PE ATUNCI CANDIDAT LA PRIMARIE DIN PARTEA USL; ERAU ADEVARATE LA ADRESA ACTIONARILOR CARE NENOROCISERA CLUBUL: ACUM DESPRE ADAMESCU BRAVO LUI DACA SI A LUAT BANIII ; OMUL E PATRON POATE FACE CE VREA CU ACTIVUL SI PASIVUL ECHIPEI OTELUL; NU POATE FI INVNOVATIT DE CEVA DUPA PAREREA MEA;: DL STAN IL RECOMANDA UN MARE INVESTITOR; EL L A ADUS SI NU IMI ADUC AMINTE CA LA ACEA VREMEA PREA MULTI DIN PRESA LOCALA SI TELEVIZIUNI SA CEARA PUBLICAREA AUDITULUI SI SA ISI PUNA INTREBARI LEGATE DE SERIZOITATEA INVESTITORULUI: ACUM NU MI SE PARE CORECT ATITA TIMP CIT PRIMARIA SUSTINE CA NU ARE BANI DE INVESTITII PT GALATI SA SUPORTE CHELTUIELILE CU ECHIPA: DACA SE DORESTE ACEST LUCRU SA O FACA SUPOTRTERIII SAU DOMNUL PRIMAR CARE A ADUS ACEL INVESTITOR CARE IN OPINIA MEA NU ARE NICIO VINA : OMUL A FACUT CE STIE EL MAI BINE PT EL.

  4. Adamescu stie ce face fff bine,nu degeaba i se mai spune si”omul fara chip”!Tace.Tace si face,doar a condus serviciul doi si un sfert.

Leave a Reply

