Lectie


realitate

One thought on “Lectie

  1. ai ceva scris de tine…duduie…ca… copy ,paste si cel mic al meu stie…..fa ceva care sa ramana.. si sa te identifice prin ceea ce faci…asa pe un blog …copy paste oricine…ai sange in instalatie????macar ceva versuri asa scrise de tine ca tot esti tu jurnalista…si dak nu stii la facultate care e prima proba…… scuza-ma te trim la ce ai cenzurat in 5 ian ..scris si dat copy paste de mine de la UZP….daka stii ce e…. te rog sa fii mcar decenta sa raspunzi cum vrei prin injurii sau clasificari intelectuale…numai ca vis a vis de mine …. nici tibet-ul tau cel luminat nu are cum sa ridice privirea si stie el de ce????? asa ca dak tot merge-ti pe la televiziunu de duzina cumparate si (cu angajati neplatiti de luni intregi) acolo nu zici nimik…. astept invitatie face-to-face cu tibet la orice televvrea el doar sa fiu anuntat ….sa am timp sa ajung in galati…datele de contact le ai si nu te agita ca imi platesc eu tot….dar sa vad are curaj acest jurist sa discute face-to-face cu mine…dac nu …tu si toti acolitii vostrii va rog sa imi cere-ti scuze mie personal ptr ce ati scris vis a vis de mine…..nu ma intereseaza sindicatele din fabricuta voastra….ai sange in instalatie? mai Magd-o ca e a cata nu stiu cata provocare la care nu raspunzi…si am mai intreb nu cumva scrii la comanda ..dak nu deminstreaza sau baga sange in instalatie dak ai……no reply este acceptul ……sufeltului de ….d….n asa ca foc incins!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

