Doi galateni intreaba. Primaria Galati ii va auzi ?


Ideea acestor articole care sper sa devina o traditie mi a fost inspirata de unul din prietenii mei virtuali, Sechila Gigi, care acum ceva timp a postat pe pagina sa de facebook nemultumirea sa vizavi de ancora amplasata la intrarea in oras dinspre Braila, care in opinia sa ar fi un kitch. Desi domnul Sechila a facut un apel catre primar sa ia ceva masuri, acest lucru nu s-a intimplat, asa ca  a revenit cu un comentariu care suna cam asa ”Am crezut ca e o situatie provizorie cu ancora amplasata la intrarea in oras dinspre Braila , dar nu , e pe termen lung . Domnule Primar , am incredere in gustul Dvs. , nu lasati ca acea lucrare nefericita sa ne recomande drept impotenti artistic ”, a fost ultimul comentariu postat de Sechila Gigi. Care are inca incredere ca primarul Stan va face ceva , lucru pe care si noi il asteptam. Citind ofurile lui Gigi Sechila, dar si a altor galateni care au diferite nemutumiri care sunt greu de ajuns la urechile primarului, mi a venit ideea sa ii rog pe toti cei care au o nemultumire de transmis primarului Stan sau un lucru pe care l-au apreciat ca acesta l-ar fi facut  sa o faca pe pagina mea de facebook ” nepasadegalati”, urmind ca toate comentariile sa le preiau pe blog si apoi sa le transmit reprezentantilor Primariei Galati in speranta ca vor da macar un raspuns fiecarui galatean care are ceva de spus. Dbine sau de rau.dar care este important deoarece plateste taxe si impozite la bugetul local. Imi pare bine ca initiativa mea a dat roade deoarece Roman Tiberiu, are si el un of pe care doreste sa il comunice celor din Primaria Galati si care ar suna cam asa”In  primul rand,strada Brailei care e plina de denivelari in zona bancilor,trei star potcoava si s.m.d.p,pe str Stadionului care sa deschis circulatiei de ceva timp dar fara ca soseaua sa fie astfaltata,ddc trebuie sa mai asteptam 9-10 luni pana se termina toata lucrarea sa platesc taxele si sa mi rup masina in 2???Si cred ca sunt multe de rzv in oras,in ultimii ani am stationat,dar sunt multi care au ceva de zis si ar trebui sa o faca daca vrem sa ne miscam in directia buna.Uite de exemplu ca sa putut face si la noi in noaptea dintre ani un concert,si cred ca ar mai fi si altele…”. Acum sper ca in urmatoarele zile sa reusesc sa primesc un punct de vedere de la reprezentantii Primariei legate de aceste doua probleme . Asta daca nu cumva imi vor face o supriza placuta si vor reactiona ei primii, ceea ce ar fi o bila alba pentru ei. Magda CONDOS

Leave a Reply

