Ghici cine este noul sef la Forta Civica Galati?


Dincolo de declaratiile razboinice ale unor reprezentanti ai opozitiei care apar la televizor si mai zic cite ceva despre actuala guvernare, desi nu as putea spune ca este inghesuiala mare la analize si critici obiective, la Galati opozitia doarme linistita . Si aici ma refer in principal la PDL. In papuci sau cum stie ea mai bine. Trecind peste faptul ca pedelistiii galateni par multumiti de modul in care merg lucrurile in Galati sau in Romania, pentru ca nu i-am vazut zicind cam nimic de la alegeri, nici la Forta Civica Galati lucrurile nu stau altfel. Poate putini stiu ca Forta Civica Galati, partid care a facut parte din celebrul ARD; are de la mijlocul lunii decembrie un nou presedinte , si anume pe Mirela Praisler , cea care a infrint cu succes atunci cind a candidat pentru un fotoliu de deputat din partea acestui partid. Acum sincera sa fiu nici doamna Praisler nu e prea vorbareata dar nici asta nu ma deranjeaza pentru ca nu eu sunt sef de partid . Dar sa vedem cum a ajuns doamna fosta candidata  la un fotoliu de deputat , de altfel o pesoana respectabila, sef al unei filiale de partid care nu a mai facut o conferinta de presa de nu stiu cind , in versiunea pe care mi-a spus-o Constantin Telegan, cel care a fost presedintele Foretei Civice Galati in ultimiii ani . Deci sa ii dam cuvintul domnului Telegan ” In luna decembrie, mai exact pe 16, mi am dat demisia din functia de presedinte al organizatiei judetene  partidului dupa ce am avut anumite discutiii cu Mihai Razvan Ungureanu, presedintele partidului, si asta deoarece mi s-a parut nedrept sa fiu acuzat ca nu as fi ajutat o pe doamna candidata in campanie si ca si eu as fi avut o responsabilitate pentru faptul ca dinsa nu a cistigat. Mi -am dat demisia din partid si m-am reinscris in PNTCD Galati  deoarece nu pot renunta la principiile mele ”, a declarat Constantin Telegan. Habar nu am care va fi viitorul Fortei Civice Galati sub conducerea doamnei Praisler dar sunt curioasa ce se va intimpla la PNTCD Galati , organizatie unde exista un vesnic scandal pentru conducerea organizatiei. Magda CONDOS- acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

One thought on “Ghici cine este noul sef la Forta Civica Galati?

  1. Pingback: Free Piano

Leave a Reply

