Vivat deputatul USL Florin Pislaru !


Mi am propus ca in decurs de citeva zile sa scriu niste lucruri frumoase despre niste oameni pe care ii voi considera deosebiti din moment ce au fost alesi in diferite functii si care o duc bine mersi. Unul din acestia este deputatul PSD Florin Pislaru, pe care  lumea buna din centrul Galatiului s a inghesuit sa il voteze chit ca socialdemocratul avea niscai bube si nu oarecare. Deci am sa va relatez ceea ce mi a zis Florin Pislaru acum citeva zile cind l am sunat sa il intreb daca i se pare normal sa mai aiba inca un mandat de deputat dupa tot scandalul in care ANI i-a contestat dreptul de a mai ocupa un fotoliu de parlamentar . Florin Pislaru mi a zis ca este o victima, ca cei de la ANI nu au dreptate si ca el are tot dreptul sa fie deputat. Aici chiar nu am ce comenta pentru ca daca galatenii l-au ales nu este vina celui cunoscut si sub numele de cod Pintea , dupa numele de informator al Securitatii, ca a ajuns din nou in Parlament. Dar sa nu credeti ca Florin Pislaru, care nu stiu daca si-a terminat vila din buricul tirgului, se mindreste doar cu patalamaua de deputat al USL:  Pentru ca merita presupun, Florin Pislaru este si membru a comisiei de cultura a Camerei Deputatilor. Ba chiar mai mult, potrivit spuselor sale, a fost ales viceliderul grupului de deputati PSD de la Camera Deputatilor, semn ca socialdemocratii il pretuiesc foarte tare  In rest orice as mai zice ar fi in zadar pentru ca acest popor a dovedit ca este o populatie si ca isi merita din plin soarta. Magda CONDOS_ acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

7 thoughts on “Vivat deputatul USL Florin Pislaru !

  1. unde disparu mai magda artic din 5 ian
    hakeriii astia si stiu unul fara liceu care stie din astea ….ca l-am prins eu odata la negocieri……dadadad branconer…. sau nu suporti critica si ai sters ce a scris romeo pe acolo…fii pertinenta si pene la lok….chiar dak e blog tau nu ai dreptul la cenzura….ca tu esti o luptatoare nui asa??????si esti steaua siderurgistilor….ca luceafarul e dinante de a scrie eminescu…..numai ca tu ai aparut doar dup ce sa vandut CSG-ul…..deci esti ca melodia …nu stiam ca esti trecatoare..

    • Taci drq de retardata imputita …….esti o loaza mica si freustrata…….. care nu s-a adaptat in societate ………si incearca sa fie smechera prin retelele de socializare………… nu ai dreptul sa judeci oamenii pe care nu ii cunosti ………shut up

      • Atita poti atita scrii. Singurua mea replica este ca nimeni nu imi blesteama parintii degeaba iar la asta dupa fapta si rasplata. Adica am dat un raspuns in felul meu. Nu am avut nicio treaba cu PDL, nu am fost la nicio Ankara. Succesuri !

      • Atita poti atita scrii. Singurua mea replica este ca nimeni nu imi blesteama parintii degeaba iar la asta dupa fapta si rasplata. Adica am dat un raspuns in felul meu

  2. Te-ai dus, te-ai dus, muisto, te-ai dus,
    Te-asteapt-afara fanfara, muisto, te-ai dus
    Si esti asa frumoasa in rochita cu fundita,
    O sa ne lipsesti, ai fost o pizda super-fita, beata crita
    Te-ai futut in cur in public, Condos ti-a placut,
    S-o zicem mai direct, nici nu te-a durut,
    Aveai antrenament, da’ nimeni n-a crezut
    C-o s-ajungi o tarfa ordinara, moale la sezut
    Fata simpatica, tu, in felu’ tau,
    Puta ta, cum o ardeai tu furioasa rau
    Cand lumea s-a-ntrebat “asta o suge chiar asa?”,
    Tu ai dat-o-n “Condos la mooiue ia”

  3. Bleah loaza storsita….de te-ai saturat de soopt toati pulili de la pdleu……vazi ca ai bleah sperma in coltugul gurii. Vii sa cenzurezi bleah loaza duhanitoare….da la noi cind vei declara…..di ci te-ai futut in ankara……..pi banii cui loaza gaunoasa….pi baniii la pdleul tau sclerozatato.
    Di credeti ca nu-i adivarat ia poftiti di va uitati pi facebuciul lui condos : http://www.facebook.com/condos.magda?fref=ts
    Asa bei panaramo te masturbasi la turci pi galbenii de la pdleul tau si acum vii sa arunci kkt din gura.
    Ia diclara loaza aici di undi bani di dus la ankara, la turci, di ti-o dat la mooie……va urma

Leave a Reply

