Fara comentarii


minciuni

20 thoughts on “Fara comentarii

  1. IERI 2007,AZI 2013.IERI ERAM SIDERURGISTI,AZI UN FEL DE METALURGISTI! IERI SOLIDARITATEA TIBER TINEA O GREVA CU BIS PENTRU SIDERURGISTI,AZI FSS SCINTEI/BEZMAN TINE SEDINTE CCM PT ADMINISTRATIE.IERI SOLIDARITATEA OBTINEA 12% CU BIS,AZI FSS 0% CU DUBLU BIS!IERI SIDERURGISTII ERAU CURAJOSI,AZI METALURGISTII AU INDOIELI(conform cu articolul tau Magda)!IERI EXISTAU UZINE,AZI DEPARTAMENTE!IERI FUNCTIONAU FURNALE,OTELARII,COCSERII,UPSRS,AZI FUNCTIONEAZA SCHILL POLL!IERI SE IMPLICAU,AZI SE INDOIESC INFRICOSATI MAI CEVA CA ARMATURA FURNALULUI 1!UNA A FOST IERI!ASTA ESTE AZI!-OARE MIINE CE VA FI MAGDA?solidaritate buna galateni.

    • Habar nu am sdincer ce va fi, Intreaba l pe dl Bezman sau pe dl Scintei ca ei au sindicate cu reprezentativitate deci sunt valorosi si luptatori ca asta vara cind au tacut milc cind s a inchis UPSRS: Asta daca nu cumva dl lider care nu are Nici liceul facut nu e ocupat prin birou la doAMNA DIRECTOARE IAR LUCEAFARUL METALURGIEI ROMANESTI SA SE CONVERSEZE PE O RETEA DE SOCIALIZARE CU O BLONDINA DIN TEXTUL ANTEROR CARE BINEINTELES CA NU ESTE ADEVARAT CA AR AVEA O RELATIE CU EA. oRICUM TEXTUL A AVUT MARE SUCCES LA ACCESARI DE UNDE SE VEDE CARE ESTE INTERESUL OAMENILOR ! tRIST !

  2. cea mai mare ODA adusa colosalului,fenomenalului,ce vb eu…. nu exista termen de comparatie ptr acest tibet….si de unde putea sa vina dak nu de la MM, alta vastik si iluminata minte spalata si redusa doar la tibet.pariu ca si mebrii familiei ii strigi tibet …….eu zik sa mergi totusi la ca te mai cauti pe la medici….intreaba-l pe tibet ca stie el unul….main e astept oda ptr david.poimaine ptr magda condos si la sfarsit pune pe aici si una ptr tine……. domnisoara parca sunte ti la gradinita ati tot repetat faza cu liceul……. nici in clasa pregatitoare nu faceam asa ceva……..conteza ce stie sa faca un om nu cata scoala.,tata are 8 clase si te asigur ca e mai inteligenta decat tine si MM si davi si tibet la un loc….dar ce intreb de inteligenta cand te limitezi doar a pune pe hartie cate clase are unul sau altul……… sincer te comporti ca un copil care ii zice lui doamna ca ionel nu a mancat pachetelul…..eu zik sa te interesezi ci ce calificative a obtinul in toti anii de scoala si sa ii pui pe blog…..e foarte relevant lucrul acesta crede-ma si decat o facultate (daca o ai???!!!)decat din astea care se fac acum du diplome la kg vandute la coltul strazii , mai mai bine raman fara.si te asig ca facultatea caruia i-am urmat cursurile e una de elita .sigur licenta nu e semnata la danubius sau spiru haret…..asa ca la mai mare MM asteptam oda de maine…..@)@):):):):)

    • Ai dreptate cu facultatile asa cum sunt facute si cu diplomele luate laskilogram la una din cele pe care le ai mentionat. M ai considera rautacioasa daca ti as spune ca marele luceafar al metalurgiei romanesti a facut una bucata facultate particulara de drept in galati iar la metaluirgica se ducea doar la examene . Imi inchipui cita carte stie. Ai dreptate cind spui ca nu trebuie sa ai multe clase ca sa te duca capul dar nu ma poti convinge ca poate negocia un om care nu are nici macar liceul cu reprezentanti ai conduceriii care sunt toba de carte si ii poaste face , cu tot respectul iti zic asta. Cit despre Tiber unde i am facut eu oda in testul asta dle romeo ca nu prea inteleg? Despre Sidex ceva miine ca e ziua mai lunga si tocmai am aflat de la un mare desteopt ca acu 2 saptamini cica am facut ceva unui copil pe care era sa il bag in mormint. Dar uite asa se intimpla cind unii vad prea mult blond in fata ochilor

      • am comentat la ce a scris cobra dar am scris ceva mai dedesubt si nu vreau sincer sa mai discut pana nu prim provocarea la ce am scris pana atunci cantitati neglijabile………orice commentaci…………

    • Ai dreptate cu facultatile facyultate asa cum sunt facute si cu diplomele luate las kilogram la una din cele pe care le ai mentionat. M ai considera rautacioasa daca ti as spune ca marele luceafar al metalurgiei romanesti a facut una buvata facultate particulara de drept in galati iar la cdea metaluirgica se ducea doar la examene . Imi inchipui cita carte stie. Ai dreptate cind spui ca nu trebuie sa ai multe clase ca sa te duca capul dar nu ma poti convinge ca poaste negocia un om care nu are nici macar liceul cu reprezentanti ai conduceriii care sunt toba de carte si ii poaste face prwaaf, cu tot respectul iti zic asta. Cit despre Tiber unde i am facut eu oda in testul asta dle romeo ca nu prea inteleg? Despre Sidex ceva miine ca e ziua mai lunga si tocmai am aflat de la un mare desteopt ca acu 2 saptamini cica am facut ceva unui copil pe care era sa il bag in mormint. Dar uite asa se intimpla cind unii vad prea mult blond in fata ochilor

      • si te rog cand vezi alt IP cu ID romeo ca doar asa am sa postez te rog anunta ca nu e romeo e unul care sa da dak faciasta mai inteleg….dar ai ramas datoare cu intreb la impartialism scrisa de romeo nu de altii……un rasp ar fi pretabil zik eu??????? ptr mine romeo…ala cu stii tu ce ip de……. nu ce posteaza altii

  3. -Mai ieri spunea ca imi face cineva textele!Alaltaieri ca sint cuprins de febra sarbatorilor lasind pe Magda in pana de ideei!!Azi ca ii aduc ode lui Tiber!!!Decide omule pina la urma altcineva e VINOVATUL textelor!Ala care mi le scrie,ca eu sa i le dau muza lui Magda,si deci odele pentru Tiber le face altcineva!Atunci ce ai cu mine!Daca e asa inseamna ca nici macar nu le scriu eu,de ce as mai munci la tocitul tastei!Deci MM este VINOVATUL FARA VINA!
    -Si daca citesti mai cu atentie nu este vorba despre nici o oda,pur si simplu un PAMFLET-REAL PAMFLET!Cum pot scrie altfel?Uite fii atent : LULE ,LUME,METALURGISTI RAMASI PRIMUL COMENTARIU PE ACEST ARTICOL,IN ACEST AN ,A FOST ASPRU CRITICAT DE CATRE DOMNUL CNA ZIS SI ROMEO,CARE NU ARE TREABA CU NICI O SIMPATIE CU NICI UN LIDER DE SINDICAT,CARE NICI MACAR NU LUCREAZA IN COMBINAT,DAR CARE ESTE GALATEAN SI II PASA!SE IMPLICA.TOCMAI DE ACEA VA ROG PE TOTI CEI CARE ATI CITIT PRIMUL COMENTARIU SA IL STERGE-TI DIN MEMORIE NU ESTE REAL.ACESTEA FIIND SPUSE REPAR GRESEALA SI VA LAS SA CITITI ADEVARATUL COMENTARIU(ODA)

    IERI 2007,AZI 2013.IERI ERAM SIDERURGISTI,AZI UN FEL DE METALURGISTI! IERI FSS SCINTEI/BEZMAN TINEA O GREVA CU BIS PENTRU SIDERURGISTI,AZI SOLIDARITATEA TIBER TINE SEDINTE CCM PT ADMINISTRATIE.IERI FSS OBTINEA 12% CU BIS,AZI SOLIDARITATEA 0% CU DUBLU BIS!IERI SIDERURGISTII ERAU CURAJOSI,AZI METALURGISTII AU INDOIELI(conform cu articolul tau Magda)!IERI EXISTAU UZINE,AZI DEPARTAMENTE!IERI FUNCTIONAU FURNALE,OTELARII,COCSERII,UPSRS,AZI FUNCTIONEAZA SCHILL POLL!IERI SE IMPLICAU,AZI SE INDOIESC INFRICOSATI MAI CEVA CA ARMATURA FURNALULUI 1!UNA A FOST IERI!ASTA ESTE AZI!-OARE MIINE CE VA FI MAGDA?solidaritate buna galateni.

    • domnule cobra sau cum te numesti sa stii ca nu stau sa fac expicatii din dex la anuminte cuvinte atata timp cat unii scriu …..dfara sa fi cautat macar o data un cuv in dex……..dar dac recitesti ce ai comentat te asig ca se gaseste in dreptul oda- dex…lasand astea la o parte …..pana acum am comentat si ce ma supara ca sunt atitia romeo si pitoni si w si mai si care …pseud am incercat doar doar nu isi mai atrib unii id meu…asa cum doamna condoms a avut taria de a da IP doar la anumite persoane ….ptr ca e blog-ul ei sa puna la punct niste lucruri……..dar dac nu ai vointa si te incapatanezi asa sa scriii…si sai ii balacaresti pe unii si pe altiii nu(am intrebat o dat de impartialitate si nu am prim raspuns) adik sa zica nu te mai da cobra(ptr ca si mataluta ti sa intamplat) sau romeo sa fie franc si sa zica comentul epostat de altcineva luati ca atare sau nu in considerare si sa publice IP alea la toti sa vedem si noi cine si in numele cui vorbeste….dar ma tem ca nu se vrea asta……si sunt sigur de asta….dar nu mai comentez ptr ca amvazut reactiil si sunt jalnice in afara de acuyzatii nik la obiect toti muriti de ciuda …ca …capra vecinului…..sa fiti sanato-si……. imi cer scuze de gramatica dar mi sa luat curentul unde sunt ca nu imi da nimeni moka……si deh maine am cu cine negocia vis a vis de tarif la energie…….sunt la usa vreo 4….dar de unde sa stiti voi astea….inca o data la ce scrieti vas dori sa va inchida ca nu veti mai avea ce comenta……ca acum tare mai sunteti rai cu toti in gura cu bez cu scn cu tibeti cu dovlecei si mere si pere…….toti face-ti de toate si totusi nimik dak vii cu comnt ca tiber a facut te rog taci ca nu e momentul sau tu nu intelegi ce scriu……si atunci iara inapoi la dex.inac o data cei care ma vor acuza de gramatica sa ma scuzati care nu va rog scrieti o singura fraza care sa aibe toate partile de vb ale limbii romane la toate formele …astept provocarea…

  4. Si daca tot oda ti se pare sa stii ca pot inlocui si anul departamentelor cu anul uzinelor!Anul siderurgistilor cu anul metalurgistilor!Iar daca nu te-am multumit,pot schimba si anii cind oamenii erau curajosi,cu anul cind au INDOIELI!Mai mult de atit pot scrie si ca sa darimat departamentul TALENT POLL si sa construit un furnal!Iar daca nu te-am convins nu mai am ce face,inseamna ca sint fals si mincinos ca nu pot schimba istoria scrisa pe blog cu istoria reala ce sa petrecut!
    P.S. tu astepti alta oda,iar eu astept alt gica contra,cu un alt pseudonim!Aviz celor doua doamne elena si sarah!

    SOLIDARITATE BUNA GALATENI!

    • am mai zis o rog pe doamna blogati-ta sa dea publice ip la toti ce
      comenteaza si atunci vedem cine si in nimele cui vorbeste astept sa se n intample asta…si cred ca ar fi ok ca sa stim si noi cu cine vb…..dak nu inseamna ca e un blog unde se scrie ce se vrea la comanda si nu se accepta nici un comentari-ul contra….din ce am vazut
      astept reactia blogarite-i…. si inca o data eu romeo 00447417444575 romeoa@live.co .uk vad ca pe aici nimeni nu da nik…de ce????????ptr ca va e frica si de umbra voastra….asta e !!!!!!!! de cand comentez(macar tibet asta la cat e de tare treb sa ma intrebe cine sunt …dar ce sa faca el ca ancearca sa acopere o gaura si stie el care……florinake stie…. si ma tot intreb ce facut acest tibet de tot il lauda mmca pe mine nu ma sanat dak avea balls dar noroc de laudatori ca altfel merge leafa lasa sa comenteze altii ce bine e fai fie si lui david ca deh aschia nu sare departe) dak am deranjat astept o reactie pe tel sau email de la razboinicul lumini de la solidaritatea ……ai balls poate tu na ca…..dar macar fiul tau nici el????????nu am prim un tel sau un email de ce…..nu credeti ca sunteti postaci fara…..balls???????? dar de unde sa aveti voi si cu buletinul in mana cred ca nu stiti cum va cheama ….shame on you………… astept macar un mail sau un bip cu nr ascuns…….are cineva…..b…s?????????

  5. un fake total am vazut ca a disparut gardul de pe viaduct dar….nu am inteles de ce a disparut ultim artic al domnisoarei?????????stie cineva ceva?????? rog transparenta si agilitate totala a autoritatilor…..cred ca cel far de liceu cel mai duce mintea …haker se facu nui asa domnisoara blogarita…..sau romeo va cam deranjeaza cu intrebari si provocari?????? tare mi-as dori sa il cunosc pe acest domn care nu are liceul eu ii ofer un lok de munca aici la mine far bataie de cap si fara sa il intrebe cineva cate clase are….va rog un nr de tel asa ca astept…. sa vad ce mai scrii duduie dupa cel care vine ce nu are ?????/poate nu are nu niv testosteronului pe care l-ai dorit dar nu l-ai avut niciodata.oricum am vazut oricine e sa fie nu e mai brav ca ttapinet vb lui ala din america cu stone,tapineti ,saor cu dizant …asa cum se zice la noi in arizona america cu ceferticate platite cu 100 de dolari fiecare….cred ca asta e pretul unui articol pe blogul tau:)):)):))

  6. -Chiar asa Magda unde este articolul cu posibila angajare a lui scintei?Daca se angajeaza macar sa intre kla RESURSE UMANE antecedente in partidul FSSexista = GHIOCEL.

    • vrea si cu tot cu ….comentariii….sau ce nu ne place stergem??????hai mai magda sau “nu ai sange in instalatie”??????

  7. -Romeo nu trebuie sa iti ceri sczz pt gramatica aici nu esti la bac,posibil sa mai papam o tasta,sa tastam in graba alta,si sa nu mai stai sa te corectezi cind scrii pe fuga.Daca gresesti asta nu inseamna ca nu cunosti gramatica limbii materne,pe fuga nu mai stam sa ne corectam greselile.Cum nici eu nu trebuie sa ma uit in dex sa caut cuvintul ODA,dar felul cum ai uzat de cuvintul ODA suna a ironie,mare ironie1In plus raspunsul meu nu putea fi altul,pt ca eu nu am adus un omagiu lui Tiberdoar am relatat faptele infaptuite de acest om.Si faptele mele (sczz lipsa modestiei),a colegilor mei care au realizat cele doua greve si nu numai cele doua greve.Nu pot trece aceste fapte in dreptul celor de la FSS,dar le pot trece realizarea pe care au infaptuit-o dea lungul timpului ei si fostii lor lideri si anume obtinerea increderii in sindicate exact cit ultimile lor succesuri = Z E R O (vb Ebei/ce zici de gramatica europarlamentarei noastre?).In prostia lor ,in aroganta,tradarea,si goana dupa functii,facilitati,si inavutire nu au darimat numai lucratorii din fostul Sidex ci si pe restul oamenilor din diferite domenii ale muncii!Daca SIDEXUL ar fi avut LIDERI de sindicat conform sensului din DEX combinatul ar fi existat si azi,pibul ar fi fost altul,starea economoiei asemenea,si multe alte locuri de munca disparute in prezent care au depins de SIDEX ar fi generat bunastare si ura mai putina intre romani.Mai mult ar fi fost barometru pt toate meseriile din Romania,ar fi dat apa vietii infiintarii multor alte sindicate in locuri de munca care nici nu exista azi!
    Draga Romeo am copiat doua comentarii dintr-un artic ce anunta inchiderea BILLA din strada Otelariilor gasit in Viata Libera de azi,iata ce zic doua posibile somere ce au lucrat aici si nu au fost preluate de Peny xxl :

    Vineri, 04 Ianuarie 2013 19:15 postat de MIRABELA.
    Doamna Sorana luati masuri cu salariile de mizerie din Billa care sunt de 150 de euro.nu e posibil sa fim amenintate ,cu demisia , ne-am saturat de neamuri -nemurele! opriti macelul! opriti genocidul! opriti stresul!colegele noastre din capitala au salariile duble ca ale noastre! sefii nostri stau bine mersi cu salarii nesimtite, si nui intereseaza de drepturile noastre!!!
    Link Vineri, 04 Ianuarie 2013 11:40 postat de CARCOTAS
    mai bine ca la inchis,pentru bietele salariate care au cel mai mic salariu din comert: Mentionez cel mai mic salariu! cu toate ca acest billa1 a fost primul supermaket deschis in galati acum 10 ani , usor -usor, billa 2 se va inchide si el , va ramane cele cu spatiul mic, care au consum redus, si profit maxim!si asta datorita concurentei a celorlalte supermarketuri deschise in cartierele municipiului galati!mai dureros este faptul ca salariatele din billa 1 nu au fost o secunda destepte sa-si bage somajul, o parte din ele au fost acceptate de penny, iar cele fara liceu acasa! pacat sa muncesti 10 ani si sa te trezesti fara o protectie sociala e grav!si asta fiindca li sa pumnul in gura , ele nu au cui sa se planga , nu au sindicat, sefii daca ei au salarii mari nu-i intereseaza de drepturile salariatilor! in Romania se merge pe o varianta : ce DRAGA NU-TI CONVINE DA-TI DEMISIA ! MAINE SUNAM SI NE VINE NEAMU ROMANESC SI CRESTINESC! top ,top.top, rusinicaaaa!

    -Ei dl Romeo ce mai zici?Iar nu am dreptate!Si e tot o reletare a unor fapte ptrecute aici!Pute Romania cu locuri de munca in care lipsesc ORGANIZATIILE SINDICALE!Asta sa vrut,aici sa ajuns!Cuprinsi in vilvotarea tradarii liderii sindicali din locurile de munca ce au avut multi angajati au clacat,nr locurilor de munca au secatuit,chiar au disparut,si au aparut altele cu salariati putini usor de dresat din scurt de catre patronii de rahat ai Romaniei(chiar si externi) dind cistig de cauza acestora!Deci nu e vorba numai de moartea Sidexului,Hunedoarei,Arpechimului,etc,cit e vorba de disparitia sindicatelor si implicit a drepturilor muncitorilor romani.
    SOLIDARITATE BUNA GALATENI!

  8. sunt de acord in totalitate …….lasand la o parte iar ridik la cer a lui tibet…..ca a facut s a dres….lasa-ma cu astea……o singura intrebare am……???/cine crezi ca ,conduce toate aceste zise sindicate….. lasand la o parte ce lideri au….dak imi dai raspunsul …..esti tare…..nu stiu cat ai inteles din ce am zis… nu am nici o treaba fostul——ul CSG am ani buni de strainatate…….o sing data l-am tranversat ca era inchis drumul de la fabric de var la poarta princip. ca sunt rev olt am tot dreptul sunt galatean de asta comentez ca ce ziki tu de solidaritate si mai nu stiu ce, nu gasesti in romanika, crede-ma in veci…astept rasp la intrebare…..

    • nu e corect ….dar accept provocarea…..din punctul meu de vedere…..masoneria….asa zik unii…dar tot ce se intampla sincer in romania cu tot cu…patronate…sindikate….. si altele ca or mai fi…..clasa politica face tot ce misca….nu imi zice ca sau schimb guverne….bla.bla…bla….crede-ma parerea mea tot ce se intampla in tara e politik si nu doar la niv de tara…..e peste tot …asa ca …eu am raspuns poate nu in totalitate…..dar nu e corect sa raspunzi la o intrebare cu alta intrebare….cealalta jumatate o las ptr tine ….pertinent ar fi sa imi dai si o jumatate de raspuns ….la ce am intrebat eu…si sa stii ca astept rasp si pe mail in privat fie vb intre noi poate mai aflu si eu cate ceva, ca de ziare .com sun satul stiri bomba sau, nemaivazut ,nemaiauzit ,presa de doi lei.sper sa fii atent la ce am scris….si intelegi esenta nu pamfletul……..

  9. na, am avut două revelaţii de Crăciunul ăsta. o dată, mi-am dat seama că poustra de burlac nu a fost inventată pentru mine, şi apoi că e al naibii de nasol să fii semi-lup de sărbători, să ai geetul cam eenţepenit din cauză de vertebre dizlocate. aşa că am fost cuminte, am dat o raită pe la ai mei, m-am bucurat ca un copil prost ceend am văzut zăpada pe care a adus-o Moşul, iar een rest muzică şi filme la greu

  10. Pingback: Free Piano

Leave a Reply

