Impresii de o zi .


Joi am incercat sa sun pe unii din consilierii locali pentru a afla cam cum vad ei lucrurile anul viitor. Adica care ar trebui sa fie  in opinia lor principalul obiectiv pentru anul 2013 in conditiile in  care Noul Galati ar trebui sa se nasca odata si odata. Nu am sa spun prea multe legate de faptul ca cei mai multi din alesii locali cu care am vorbit, indiferent de culoarea lor politica, mi au spus ca tintele principale ar trebui sa fie infiintarea de noi locuri de munca si efectuarea de investitii. Cu precizarea ca nu l am sunat pe primarul Marius Stan deoarece domnia sa are obiceiul sa nu raspunda la telefon , probabil fiind prea ocupat cu bunul mers al treburilor orasului, o sa spun ca viceprimarul Radu Cosca , care este si consilier local al PC; mi a spus sa il sun vineri deoarece in momentul in care l am sunat era suit pe o scara de la Sala Siderurgistilor , unde se ocupa cu pregatirea petrecerii de Revelion la care vor participa circa 600 de galateni. O bila alba pentru viceprimarul Cosca care munceste chiar si in ultimele zile ale acestui an . O mentiune speciala vreau sa o fac in cazul consilierului local PDL Catalin Cristache pe care l-am sunat ca sa ii pun aceeasi intrebare . Replica lui Catalin Cristache m a lasat fara cuvinte dupa ce m a intrebat daca fac misto de el si m a rugat sa ii pun aceeasi intrebare anul viitor. Magda CONDOS-  acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

Leave a Reply

