Asa da, asa nu ! Cu si despre Sidex


Zilele acestea am facut un mic exercitiu de imaginatie pentru a vedea reactiile care vin daca as scrie exact contrariul a ceea ce am tot scris ani intregi, si anume ca nu este normal sa se taie capacitati de productie, ca numarul salariatilor sa fie redus prin momirea acestora cu un pumn de bani  ca unii lideri de sindicat sa faca jocul conducerii in loc sa lupte pentru oameni si ca autoritatile statului sa se faca ca nu vad nimic din ce se intimpla la fel ca si partidele politice.. Punctul meu de vedere care a fost unul constant mi a adus o multime de comentarii dragute de genul ca as fi platita de nu stiu cine, ca as fi securista sau mina in mina cu nu stiu ce directori si dorim sa demolam Combinatul . Acum sincer nu inteleg ce ce ar trebui sa imi mai pese mie de cei 8000 de angajati atita timp cit lor nu le a pasat in ultimii ani nici de salariile lor, nici de faptul ca s au inchis uzine si s au taiat capacitati de productie  si mai nou nici de faptul ca administratia  a anuntat ca doreste sa le reduca salariile cu 5 % anul viitor . Daca ar fi sa judec dupa mintea mea putina, asa cum considera” prietenii ”mei, eu cred ca anuntul legat de reducerea salariilor ar putea fi o  parte a unei strategii prin care se arata pisica guvernantilor, care sunt anuntati de prin strainataturi de catre bravii lideri ai sindicatului Siderurgistul, ca ar trebui o implicare politica pentru rezolvarea problemei legate de asigurarea curentului electric pe termen lung si la un pret convenabil catre combinat. Acum eu ma asteptam ca braviii lideri de sindicat sa anunte ca ar trebui ca onor statul roman ar trebuii sa faca acest lucru dar conditionat, si anume ca onor conducerea Combinatului sa garanteze ca nu se vor mai taia niscai capacitati de productie , ca nu vor mai face autodisponibilizari si poate vor mai face si niscai investitii. Dar cred ca as cere prea mult unor lideri aserviti conducerii franceze care acum vreo 2 ani se jucau de a uite greva nu e greva. Acum vreau sa ii felicit in avans pe bravii lideri ai sindicatului Siderurgistul pentru rezultatele deosebite pe care le vor obtine la negocieri, si anume cresteri de prime sau alte drepturi salariale cum au obtinut colegii lor de la Santierul Naval Damen sau mai nou sindicatul de la UETU care a negociat Contractul Colectiv de Munca pentru cei 50 de fosti siderurgisti care lucreaza la gara Catusa a carei activitate a fost preluata din aprilie de firma Unicom Transit. Pentru stiinta domnului Gheorghe Bezman  cei 50 de fosti siderurgisti care lucreaza la gara Catusa vor avea sporuri pentru orele lucrate simbata si duminica mai mari, si anume de 50 %, fata de 25 % cit sunt acum , vor avea sporul de vechime in munca inclus in salariul de baza, lucru care va atirna la stabilirea pensiei , vor avea prime de Paste  si de Craciun mai mari., si anume de 300 si respectiv 400 de lei.iar prima de vacanta va fi egala cu jumatate din salariu. Acum daca as spune felicitari liderilor de sindicat care au obtinut drepturi salariale mai mari pentru cei 50 de fosti siderurgisti care lucreaza in aceleasi locuri de munca sunt ferm convinsa ca vor exista binevoitorii care se vor intreba cit am primit pentru a scrie acest articol. Asa ca o sa le spun rusine sa le fie liderilor de sindicat de la santier sau de la sindicatul UETU care au obtinut ceva pentru membrii lor de sindicat si o sa le zic un sincer bravo liderilor de sindicat de la Siderurgistul care vor obtine ceva nemaivazut .Ce anume va las pe dumneavoastra sa ghiciti Magda CONDOS_ acest text e un pamflet si trebuie tratat ca atare

11 thoughts on “Asa da, asa nu ! Cu si despre Sidex

  1. eu ias intreba pe liderii de la fss de cxe la AMTP(tevi sudate)sa putut face greva, au obtinut preme de paste si craciun de 450 lei net plus alte bonusuri iar la AMG nu se poate?

    • MAI DEGRABA obelix TE INTREBI TU ASA IN MINTEA TA????SAU TIBET TE-A BAGAT INAINTE SA FIE TEAVA SUDATA:)::):)::):)):): SI DEH aparu asterix DUTE DA ZGURA JOS SI DUPE VINO SA VB MAI brock

  2. iedutza gata te-ai schimbat …ti-o da mai bine liderul damen….????el obtine si cresteri cumva ce stii tu mai bine…dak imi spui unde erai ieri la 13.45 promit sa nu mai scriu nik.doar asa sa mai vb cu mantale cel cu consign mare patron si nici nu e SOLIDAR CIK.CU TOATE CA EL LA FORMAT PE CEL CE PLECAT CU BANUTII SOLIDARITii IN GERMANIKA ..BRAVO LUI CE V-A DAT-O LA TOTY BRAVO LUI.. tot asa tine-o florine

  3. SMAGDALENAteIUBESC@yahoo.com.in
    85.17.200.200
    SARACA FATA BATRANA CAT SUFERA EA CA SALARIATII COMBINATULUI NU SE REVOLTA ASA CUM DORESTE SPONSORUL SAU ?????
    BINE SPUNE ROMEO.FA PUBLICE TOATE IP URILE SA STIM SI NOI UNDE MERGEM CU CAPRA.
    APROPO MAGDALENO DACA NU GASIM O CAPRA MERGI CU NOI ?

  4. #3 Mizilicul izbavitor! — COBRA 21-12-2012 14:47
    Aceasta catalogare se datoreaza NUMARULUI BENEFICIARILOR!
    -Pai cite locuri de munca sau pierdut ca sa se ajunga azi la aceasta IZBINDA!Oricum este un punct de reper in ghindirea adormitilor lucratori din fabrica fosta STEA A SIDERURGIEI ROMANESTI SI EUROPENE-SIDEXUL!
    Citat

    #2 Mizilicul izbavitor! — COBRA 21-12-2012 14:41
    -Intr-o oaza a nedreptatilor din fostul motor al economiei orasului si al tarii,aceasta reusita este o picatura aruncata in cocoasa goala a dromaderuiui.Cuvintul IZBINDA pare doar prin prisma includerii sporului de vechime in salariul de baza,restul sint relative.
    Citat

  5. -Brrr ger curat!Linistea de mormint deodata sa spart!Intra tanti Gherghina,mos Andrei insotit de trei tinerei tare galagiosi,unul cu sirma in mina,altul cu baloti de paie,el mosul cu junghierul,Gherghina cu galeti pline cu apa.El dormiteaza lejer!Mai intii salta o ureche,deschide ochii,si adulmeca cu ritul murdar de cind a prins mirosul “tolanerii si vietii de huzur”tarita,porumb,cereale,numai bunatati cazute din cer pentru simplul fapt ca stie sa improaste cu noroi oamenii curati!Ehei ce viata!De bucurie se tavaleste iar in morcila,ba acorda si un bonus tavalindu-se in propriile excremente!Iuhuuu tata viata ii este plina de surprize!Oare ce imi mai aduc de data asta!Nu ca de eram om primeam chiar si un laptop!Da ce tot spun eu laptop,masina de servici primeam!Mincare personalizata sa nu afle boul si calul ce toata vara carau pentru mine traghind la caruta mincarea mea!Ce onoare i se deschide poarta!Si uite ce bratari ii pun la picioare!Heeei usor nu trageti tare ca ma dor piciorusele!Ia uite la mos Andrei cum ma cuprinde de rit,si il minghiie!Pai cum altfel,cu botul asta am murdarit OAMENI,OAMENI,si am pingarit apropierea NASTERII DOMNULUI cu ejectiile mele!Doar sint AS in arta asta!
    -Am zis ca am pingarit CRACIUNUL dar am uitat de IGNAT!
    -IIIIIIIII,HRUUUUUU,UIIIIIT,UIIIIIIT,UIIIIIIT,…….!Prea tirziu sa prabusit!Mai ceva decit furnalul 1!Sa prabusit.

    MORALA ARCELOR MITTAL GALATI : “SI-A INCHEIAT CICLUL DE VIATA!

  6. -Ai mare dreptate imi inchipui cui i se mai spune asa acum auzind aluzia asta tendentioasa,dar toate astea se aud numai in sticla voastra,si din cind in cind la fiecare fierbere insuportabila intre voi reusiti sa impingeti dopul ca nu va mai suportati,ghiriiti si murdariti pe toti cei ce nu sint de acord cu voi si tradarile voastre!
    Ps- inspiratia mi-a venit citind pseudonimul tau liber ales!

  7. -Te rog nu mai comenta macar pina dupa Craciun,textul meu chiar a fost un pamflet nu trebuie sa imi arati ca a trecut sf IGNAT si nu ai patit nimic,si ca dimpotriva “caii si boii trag caruta cu merinde personalizate, altii comentind din masinile de servici cu ajutorul laptopurilor!”
    ITI UREZ SARBATORI FRUMOASE SI CURATE!

  8. Daca ar fi blogul meu,in aceasta sarbanda a sarbatorilor sfinte as bloca comentariile spurcate ale vesnicilor tradatori din sindicatele admiministratiei.

Leave a Reply

