Sa ne distram bine ! Cu si despre Sidex


Nu am sa comentez niciunul din comentariile aparute in ultimele zile pentru ca nu are rost si sens. Am sa zic doar asa . Si anume ca ma bucur nespus ca dorinta mea ca salariiile siderurgistilor sa se reduca cu 5  la suta  s-a indeplinit , deocamdata momentan, la nivelul intentiei administratiei. Pentru prima data in zece ani nu ma mai lupt pentru cresterea salariilor siderurgistilor desi cred ca este o cacealma propunerea asa zisa soc a conducerii de reducere a salariilor pentru ca sindicatele sa anunte victorioase ca au obtinut o mare crestere salariala gala cu zero iar omul muncii sa fie multumit. Ceea ce imi doresc este cresterea cu cel putin 5 la suta a salariilor liderilor sindicatului Siderurgistul,  oameni cu greutate si cu salarii personalizate ca sa nu afle desteptii care le platesc naiba pentru cine stie ce cotizatii, nu de alta dar merita aceasta recompensa atita timp cit au reusit sa nu faca nimic nici cind se inchidea UPSRS sau cind existau probleme la talentpool. Deci oamenii sunt niste lideri luptatori, care lupta in tacere nu gluma , dar pentru ei si pentru domnii care reprezinta interesele celor care fac jocul francezilor Acum eu abia astept sa ne distram putin la anul cu ce va fi prin Combinat si eu as zice ca unii sa se uite spre Ucraina sau Asia . Asa ca fapt divers. In rest ma bucur ca toata metalurgia in ultimii doi ani este in declin dar presedintele FSS Metarom, Mircea Scintei, a reusit performanta , conform  declaratiei  de avere depusa pe site ul ANI,  prin sudoarea muncii sale bineinteles  sa isi tripleze veniturile ca mare lider ce este cu rezultate remarcabile , ca si colegii sai din Galati. Acum trebuie sa recunoasteti ca nu e de ici de cole sa iti triplezi intr un an aproape veniturile, sa iti ajuti una din surori sa mai cistige si ea un ban cinstit  bineinteles in cadrul unui program POSDRU derulat de federatia al carui presedinte esti. Federatie pe care sincer nu stiu pe cine mai reprezinta, mai ales ca zilele trecute a mai plecat un sindicat de la Ineu ,  dar probabil ca am eu mari lacune. Asa ca dragii mei atita timp cit cei mai multi  liderii de sindicat au salarii mari, diferite facilitati sau sunt preocupati sa mai faca un ban din programe europene care nu au niciun efect pozitiv asupra vietii dumneavoastra si nu se resimte nici in buzunarul dumneavoastra eu zic sa fiti multumiti. Mai ales ca primiti si puiul cel minunat  singurul lucru pentru care faceti scandal daca nu il primiti la timp .Ca sa nu se spuna ca sunt iar fan Tiber, vreau sa precizez ca Tiber nu este angajat al Combinatului, deci nu este platit de administratie , ca anul trecut a fost trecut in somaj deoarece sindicatul nu a mai avut bani sa ii plateasca salariul si ca din primavara salariul lui este mult mai mic decit cel al liderilor sindicatului Siderurgistul care lupta pentru oameni pe niste salarii secretizate. Deci ca sa fiu bine inteleasa eu imi doresc sa se demoleze tot Combinatul, sa plece toti cei 8000 de siderurgisti dar ca liderii de sindicat sa isi pastreze posturile caldute si eventual sa fie rasplatiti mai bine.sI NU VA MAI IMBATATI CU APA RECE pentru ca vorba lui Dan Diaconescu nici nu siti ce va asteapta in curind  si cred ca meritati din plin. Si asa pentru ca Europa a cam stors tot ce a vrut de pe la noi dar nu este ea de vina ca noi am permis sa devenim ce am devenit . Cit despre faptul ca nu am scris citeva zile este ca pur si simplu nu am avut chef .  Astept de exemplu sa scrie cineva care lucreaza in Combinat si care bineinteles ca este mult mai inteligent si mai impartial ca mine .Magda CONDOS_ acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

32 thoughts on “Sa ne distram bine ! Cu si despre Sidex

  1. Distinsa doamna iti doresc, sa ramai si dumneata fara serviciu in acelasi timp cu noi siderurgistii pe care ii urasti atat de mult.Chiar nu ai avut chef sa scrii?????i, . Eu cred ca nu ai avut raspunsuri la intrebarile celor doua fete Elena si Sarah.Sunt convins ca ai urmarit dialogul dintre prietenul tau Cobra si ele.Te-ai cam facut de rusine ca nu le-ai raspuns.Eu tot iubesc FSS-ul chiar daca ne lasa fara bani, dar tu distinsa d-na ai sa faci icter de oftica , acum de sarbatori (si nu o sa fie de la pate de ficat de porc),ci din cauza ca noi nu avem incredere in acest TIBER, pe care dumneata il venerezi. Iti urez tie si celor dragi , ce ne urezi dumitale nou siderurgistilor

    • Dle FSS se vede clar ca esdti un dezinformator. Cind militam pt cresterea salariilor si mentinerea locurilor de munca , lucru pe care il facea doar Tiber, eram criticata si facuta securista si comunista si ca faceam jocurile lui Tiber. Poate ca aveau dreptate cei care ma criticau si ziceau ca e nu inteleg ca sunt prea multi angajati, ca salariile sunt mari si nu pot marote deci aceasata este exact gindirea FSS. Nu vreau sa ramina nimeni fara loc de munca dar daca oamenii asa vor asta vor avea si nu e vina mea

  2. -Sa vezi ce mare inredere va fi in acest domn BEZMAN la finele” negocierilor”!Pe care unii il tot VENEREAZA!Dar sa vezi cind va pica si furnalul 2,dupa aia altele si tot asa.Sa vezi cit ficat va fi pe aratura instalatiilor ce si-au “INCHEIAT CICLUL DE VIATA.Sa vezi VENERATIE pe ADORATUL UNORA+plus amaraciunea ca nu au prins mitntea de pe urma.
    Ei da cine stie poate va scoate distinsul domn spunind ca TIBER a darimat FABRICA!Ca a tacut dar a tipat prea putin la Tv,in presa,la institutii,si la proteste!

    • tibet nu a daramat/// ci a vandut mai mantale…de cate ori sa iti spun verifica cine era juristul combinatului la privatizare?????ia vezi tu !mai mantale!!!!!!!

    • mai mantale la intrebarea asta nu ai raspuns niciodata(juristul combinatului la privatiz)deoarece nu esty in stare…ziii cine era??????sa stie lumea cine a vandut 28 de mii de siderurgisti…..all comment/// al tau e fara importatnta dak nu rasp la intreb ……dar cred ca ai avut si tu parte de nu raspz???ce zici??????

  3. -Mai sint unii ce doresc ca anumiti ziaristi sa ramina fara servici,indiferent ca isi vor pierde ei toate instalatiile ce”ISI INCHEIE CICLUL DE VIATA”,dar care nu stiu unde vor mai da cu lopata!In schimb daca caii ar muri cind vor unii nu e problema daca stapinul lor stie sa tina haturile condeiului cai se gasesc mai usor decit “instalatii ce pot inlocui cicluri incheiate”.
    Ce nu au inteles multi cind aud vorba dulce a administratiei “SI-AU INCHEIAT CICLUL DE VIATA”este faptul ca instalatiile astea nu mai au singe pe ele,deci nu pot lasa urmasi-tradus nu se mai fac altele la loc.Adica pa!Alte meleaguri alte fabrici.
    ATENTIE la aceasta vorba TERMINAT!Urmeaza sa isi TERMINE CICLUL DE VIATA cam tot ce mai e din aceasta fabricuta.INVESTITII pa!Pai atit timp cit se recurge la SRL,ST,ZERO MAJORARI inseamna ca “PROFITUL COMBINATULUI SI-A TERMINAT CICLUL DE VIATA!Na ca am spus si asta!

  4. “Deci ca sa fiu bine inteleasa eu imi doresc sa se demoleze tot Combinatul, sa plece toti cei 8000 de siderurgisti.”( inafara de liderii de sindicat etc am inteles sarcasmul discret) Draguta de tine…nu prea te mai ajuta memoria. Sunt cuvintele, tale distinsa doamna.Iti doresti sau nu iti doresti? Ma pui pe ganduri.”Si anume ca ma bucur nespus ca dorinta mea ca salariiile siderurgistilor sa se reduca cu 5 la suta s-a indeplinit” Stiu nu ai spus-o tu ,ci Cobra.Esti patetica.Daca Tiber asta e asa de bun, cati membrii de sindicat are Solidaritatea?De ce la poarta sunt doar doua sute cand este cate un protest? As vrea sa vad la poarta toti membrii Solidaritatea , si promit solemn ca ma inscriu in sindicatul vostru.

    • Dle FSS eu in viata mea nu m as inscrie intr un sundicat. Asta ca fapt diver. Sindicatul lui Tiber nu e al meu si nu am indemnat pe nimeni sa se inscrie in el am zis doar ca Tiber a zis ceea ce se inti8mpla in Combinat in timp ce restul liderilor de sinducat taceau . Daca nu iti place miscarea sindicala si mai ales liderii de sindicat schimbati ii pt ca sta in puterea voastra . Cit despte procemtul de 5 % reducere eu l am aruncat aici pe blog, la vrajeala, cauta si verifica mai bine,., de bucuroasa ce eram ca oamenii nu dau doi banmi pe salariile lor si cid am vazut ce fel au luptat toti angajatii de la Elecyrolux i9n frig asta vara si au obtinut majorarea ceruta desi erau ameninyati ca vor fi dati afara. Si repet dle FSS eu as vrea sa vad toti membruii combinatului la un protest pt ca ei lupta nu pt liderii lor, care cei mai multi o duc bine, ci pt ei si familiile lor. Si e distractiv faptul ca atunci cind criticam taiarea capacitatilor de productie si demolarea sidexului eram faqcuta comunista, securista, mina in mina cu nu stiu ce directori iar acum cind zic invwrs sa se demozeze si sa plece toti, vad ca tort nu e bine. Ala bala portocala zarurile oricum au fost aruncate. Retineti atri cuvinte ” VARA NU I CA IARNA !”

    • faptul casunt numai 200 la poarta la mitinguri ar trebui sa ne ingrijoreze,indiferent din ce sindicat fac parte sau cine il organizeaza

  5. Stiu ca de Craciun trebuie sa primesti numai vesti bune. Cei de la DAMEN vor petrece pe banul patronului minirevelion (50 lei/pers).Adevarat management. Noi inca suntem in urma cu 50 de ani la Sidex, ne-am bucurat ca ne-au dat niste dulciuri pentru copii vai de capul lor, si astea cu comisioane grele luate de cei de la cumparari. Sdevarul e ca nu se munceste la combinat, TESA nare chef, muncitorii nu sunt platiti, iar managementul o duce bine la ce salarii au, sindicatul linge si el ce mai ramane de la manageri. Este si vina puterii, nu se implica. Fier vechi intern, am avut energie ieftina, scaderi de la taxe si impozite si multe alte beneficii si totusi combinatul si Romania sunt pe minus. Pai unde sunt banii? Alo DNA? Bagative tata ca e de rau.Valea Jiului in minim 5 ani.

  6. In 5 ani!Esti bun la suflet.Deja sintem o vale a Jiului.Urmareste statistica reala de pe teren a infractiunilor,vei afla cum se incearca efractie cu vinzatoarea in chiosc!Cum talibanii de talie mica a fabricii Mittal spinteca plopii cu topoare,drujbe linga Cuchis-Tango asistati (rareori)de echipaj al politiei!Posibil acel teren sa fie cumparat de cineva ce vrea sa deschida ceva,iar plopii il incomodeaza!Astea snt mici gainarii,sint altele… .Somajul- galatenii snt medaliati in bronz la nivel national,si in aur la datorii neplatite catre banci!PT INFO. apeleaza la birourile exect judecatoresti.Cind auzi ca nu ma inscriu la Solidaritatea,sau ma inscriu prea putin conteaza,dar conteaza sa iesi sa iti ceri drepturile.2007/2008 ultimile adevarate negocieri,ultimile majorari reale 12 si 9,5%,primele si ultimile doua greve din istoria Combinatului Siderurgic(atunci nu era fabricuta)sa realizat cu lideri si membri SOLIDARITATEA,cu nemembri,si cu membri FSS!Din pacate ca de obicei fara lideri FSS.Si asta nu ar fi fost posibil daca TIBER ar fi fost salariat AMG(aici ii inteleg intr-un fel pe liderii FSS.In plus si vointa oamenilor a contat atunci.Culmea e ca atunci nu se demolau obiective ,si oamenii ieseau!Azi urmarim un nou joc ce a inlocuit oina,se numeste DOMINO!Privim cum cade piatra peste piatra in sir indian asistat sarcastic de sarutul frantuzesc prea sufocant,prea mortal!Privim si ne injuram noi intre noi!Dam crezare fabulelor fara acte doveditoare aruncate pe piata de cei supusi administratiei prea usor pentru a ne ascunde lasitatea tacerii noastre!Cine pierde si cine cistiga daca tinem fabula in mina si privim nepunticiosi!Dar faza tare nu unul,doi sute de fesesisti cind au avut si au un necaz mare vin la Tiber Ghe sa le cistige drepturile in instanta!De multe ori trimisi de lideri lor FSS!Vin spasiti!Am asistat nu o data la asa ceva,iar Tiber ii ajuta fara sa le ceara sa intre la SOLIDARITATEA.Nu am pus semnul mirarii pt ca asa e normal si omenesc.Si uite asa am mai lins o data pe Tiber cu ofranda asta!Asa i se va pare unui aservit FSS&AMG.Desi e doar o relatare mica din faptele PRESEDINTELUI SOLIDARITATII.De asta spun Tiber nu are nevoie de ofrande,faptele lui şpun tot.

  7. Asa este chiar nu merita.Mai ales din postura mea,numai ca avem obligatia sa ducem lupta dincolo de capatul nedreptatilor.In Romania de azi unde nu exista voci,ori organizatii ce trebuie sa stopeze faradelegile ,ori ce om care apara principiile drepturilor omului e necesar sa lupte si nu sa cada in patima lui “NU SE MERITA”.Nu ai cum sa invingi doar la trei intoarceri de clepsidra!Cineva spunea “perseverenta e mama reusitei”.SOLIDARITAE BUNA GALATENI!

    • atunci nu mai comentati si sa vedeti ce bine o sa va fie……..mai ales tie mantale ca ai cosignatie la tara si te doaren….asa ca inapoi la vaslui

  8. Uitati la hermafroditul w,mai ieri era doamna distinsa!Azi e macio homalau pe post de caprita.Jeg imputit,mars sub birou.

    • mai cel far de nume …eu am postat si nr de tel si email dar sunt unii care se dau romeo pe aici..unul e romeo cel care post si tel si email asa ca ce aberezi tu e problema ta iar deviatia ta sexuala e iarasi problem ta. te rog sa comentezi dar sa dai nume si tel si email ca sa mai conversam si noi ce zici te bagi??/sau acum esty in una din cele 2 faze????stii tu care…

  9. Nu exista nemultumiri la fabricuta ,doar la coada la pui mai vocifereaza cate unul ,in rest toate bune si frumoase ..-5% …o nimica toata .In atentia adm. AMG : ” Amplasati la portile de intrare in locul turnichetilor urne ,si taxa de intrare sa zicem, sa fie de 5 lei ,eventual pune-ti si cate un skill poolist sa dea rest celor care nu au marunt !

  10. Bine deco ai zis.Sa plateasca taxa si la intrare!Mai cacatule w eu sint Tiber,serios vorbesc.Dute dracului mam umplut de bani si nu mai pot de ce mizgaliti aici,tu cobra si panaramele alea.

    • multumesc ptr apelativ dar uitate in oglinda mai tibet ..odrasla tot din cotizatie traieste???? ca si tine de altfel:):):) mai j…. ordinara ca dak vrea te gas ca tot posteaza mantale pe aici nr de tel hahahahahha

  11. Sa moara romeo,eu nu vorbesc cu javrele.Bagati emailul si numerele cite vrei in cur,de la mine nu vezi un numar.Nu vreau sa te impuiezi,sa apara pui mici cu parul cret,si patru clase.

    • pai dak nu ai nu ai cu ce ..pariu ca mai ai inca tel cu disc:)):)):))in timp pe odrasla ta are un smartphone de ultim gen…898989898….si deh tataie eu am di tati ca asa conversev nu ca altii imi pun acolo un ID (asta dak stii ce e) si gata hai sa scriem ca deh a plecat nevastata de pe web cam si ai prins si tu tastatura sa mai mazgalesti pe aici vezi ca intra nevasta-ta la program pe web ca de asta o platesc hai mars in dormitor te sun eu cand e libera tastatura:):)P:):):))):)

    • cei cu limita de materie cenusie normal …gandesc ca tine asa ca numerele ptr tine sunt grele …ai ajuns la 4 ????hai iar de la capat 1.2 care este primul….iar ai uitat iarasi 1. hai te las sa ajungi la:)):):):):)

  12. Pentru prima data in zece ani nu ma mai lupt pentru cresterea salariilor siderurgistilor,ma bucur nespus ca dorinta mea ca salariiile siderurgistilor sa se reduca cu 5 la suta s-a indeplinit FA MUISTO CONDOMS CUM TE POTI BUCURA DE RAUL ALTUIA ? SA DEA CANCERU IN TOATE ORGANELE TALE PUTREZITE DEJA DE ALCOL ! CARE 10 ANI AI LUPTAT BETIVO ???? AI LUPTAT CU STICLELE DE VODCA BETIVO BAGAMIAS PULA IN DINTII TAI CARIATI !!!!! CINE MORTII MATII TEA NUMIT PE TINE SA LUPTI 10 ANI PENTRU SALARIILE MUNCITORILOR CUM CACAT MAMANCI PE AICI ??? VEZITI DE JEGUL CEA PUS STAPANIRE NU DOAR PE CORPUL CI SI PE SUFLETUL RAU SI NU TE MAI IRIJA IN LUPTATOAREA PULII MELE.SA DEA DUMNEZEU CA TOT RAUL CEL DORESTI ALTORA SA SE ABATA ASUPRA TA SI A CELOR CARE GANDESC CA TINE.BETIVA ORDINARA CE ESTI.POSTEAZA JEGOASO O FOTOGRAFIE CU TINE ZAMBIND SA VADA CITITORII TAI CE DISTRUSA ESTI SI CE NESPALATA II JUDECA.PREZINTATE MUISTO CATI ANI AI CE FAMILIE FRUMOASA AI CATI COPII AI !!! AI PE MATA JEGOASO.NU AI NIMIC.ESTI ZERO CA OM SI CA CARACTER.
    CHIBITULE COBRA MAI USOR NETREBNICULE NU TE AGITA CA FACI POC !!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. PANA MARIM COTIZATIA LA PROSTI CA SAI CUMPAR UN CADOU AMANTEI MELE BETIVE COMDOMS II DEDIC O POEZIE

    Şezi călare drept în dop
    Şi să mergem în galop
    Ohohoi cum salt cu gust
    Şi te zvârl din pulă-n sus
    Şi te prind în pulă iar,
    Dulce fată ca un dar.
    Stai, drăguşă, iar mă salt!
    C-acu vine celălalt
    Moment dulce când de rod
    Tu mă sugi, eu mă slobod
    Oh, apără-te, cum nu pot
    S-intru-n tine, dragă, tot,
    Să mă bag în pizdă-adânc,
    Dinăuntru să te mânc
    Să mă bag în pizda ta
    Dulce fată, fata mea!

    • mai mantale cate stii hai pe bat in palariii:)):)):))de tibet nu te m,ai saturi …stai si in coada de lopata .invingi gravitatia ca tibet peste magda..:)):)):)):))

  14. Distinsele doamne cind au comentat,pe Magda au citat!Boul cret handicapat in sfirsit a comentat folosind de la Magda acelasi citat!Eu din solidaritate drept in gura lui ma cac,pina ii schimb din cap ghindul sau plin de rahat!Aho,alo,aho 4 clase,parul cret,ipotent,si impertinent gheorghe bezhman ma numesc toata lumea o jighnesc pina cind am sa plesnesc!W sau distinsele doamne!Hai dute pula indienilor jegule presedinte de cacat la sindicatul cumparat de tiganul imparat!

    • dak nu fol solidaritate nu i mi dadeam seama ce ….esty…hahahahah si inca ceva esti jalnik tata la compozitie ce sa mai zik de rima ca dupa ID …esty tehnolog asa ca la cata carte atata minte… mai scoala profes adus din vaslui ..mars la tine inapoi moldov inbacsit …care ati poluat galatiul mars la voi la bastina

  15. Analfabetule, tu ai doua clase, dupa poezia pe care ai compus-o.In sinea ta probabil esti tare mandru de tine. Esti un fel de Eminescu in delir (imi cer scuze de comparatie).Mai poetule , invata ce-i aia rima , ia aminte la poezia scrisa mai sus.Distinsa doamna ,apare, ne instiga si dupa aia noi ca fraierii ne injuram pe blogul ei.Nu esti in stare sa-mi raspunzi punctual, desi esti ziarista, ma dezamagesti profund.Te enervezi si mai scrii si aiurea de trebuie sa citesc de doua ori.Nu ai argumente, de aceea nu raspunzi cum trebuie.Dupa aceea dispari in ceata…

    • precum tarzan ma bat cu pumnul in piept dar tu ce faci?????nik!! asa ca fa ceva nu mai stai in baie incercand sa schimbi stocatura ca sig nu ai altceva in baie:):):):):):

Leave a Reply

