”Votezi pentru mine, votezi pentru tine! ” Mesaj pentru locuitorii cartierului Dunarea


O distinsa deputata careia ii place culoarea rosie . , mai vrea odata sa se mai faca ca face ceva pentru galatenii din colegiul 7 , asta daca va fi din nou realeasa. Si sansele ca doamna in cauza  sa fie realeasa  sunt foarte mari asta daca tin cont de rezultatele unui sondaj facut cu ceva timp in urma de catre partidul pe care il reprezinta si care acum este la guvernare . Eu personal  habar nu am ce a facut in ultimii 4 ani ca parlamentar doamna respectiva ,   asa cum sunt sigura ca nu stiu nici multi din galateni dar se pare ca pentru multi votanti nu conteaza cine este sau ce a facut  candidatul ci conteaza doar partidul sau alianta care il propune drept candidat.Eu nu pot decit sa ii sfatuiesc pe locuitorii din colegiul 7 , multi din ei siderurgisti sau fosti siderurgisti, sa o voteze cu ambele miini pe doamna deputat, care a avut una din cele mai discrete prezente prin Parlament , si asta pentru ca domnia sa merita din plin. Si spun asta deoarece doamna deputat a votat acum 2 ani impotriva infiintarii comisiei parlamentare care avea ca sarcina sa isi arunce ochii pe contractul de privatizare al Combinatului, adica sa se vada printre altele daca cocseria a fost inchisa in mod legal si daca investitiile asumate prin contract de catre patroni au fost realizate in anii de mareata privatizare. Acum cred ca as fi rautacioasa daca as spune ca inainte cu putin timp de inceperea campaniei electorale doamna in cauza a dat o masa la un complex aflat in apropierea padurii Girboavele, unde gurile rele spun ca ar fi participat multi din reprezentantii partidului care au pus cu aceasta ocazie tara la cale. Deci va sfatuiesc din tot sufletul sa o votati pe doamna in cauza pentru ca merita chit ca nu prea se cunoaste ce a facut domnia sa in ultimii 4 ani pentru galateni si Galati . Doamna care insa  si a pus un ditamai baner pe niste stilpi in fata unui bloc, probabil din colegiul 7, unde scrie ca cei care o voteaza pe domnia sa voteaza pentru ei. Ceea ce mi s a parut o gluma foarte buna. Pentru a nu fi considerata partinitoare , desi nu pot spune decit un sincer bravo acestei doamne deputat care s-a impotrivit sa se faca lumina in cazul privatizarii Sidexului, nu pot spune alegatorilor din colegiul 7 decit sa ii voteze si pe ceilalti candidati ai celorlalte formatiuni politice, cum sunt cei ai ARD, PRM, PER, PPDD  sau care or mai fi. Si spun asta deoarece nu stiu ce planuri are niciunul din acesti aspiranti dar cred ca aceasta este o mica lacuna de a mea si ca alegatorii stiu ce va face fiecare aspirant la fotoliul de parlamentar pentru ca asupra orasului sa se reverse investitii si locuri de munca. Magda CONDOS_ acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

7 thoughts on “”Votezi pentru mine, votezi pentru tine! ” Mesaj pentru locuitorii cartierului Dunarea

  1. mda….sincer..cred ca de data asta chiar nu mai am nici un motiv sa ma deplasez la vot.Si asta
    prntru prima oara din 90 incoace.Dupa marea taca care ne-a tras-o Ciumacenco..cand rosu ce era s-a facut deodata portocaliu….asa m-a cuprins o mare greata si sila.sI TOTI…..dar absolut toti de la orice partid ar fi sunt buni prieteni intre ei..au afaceri impreuna…isi cedeaza contracte cu statul unul altuia….asa ca…..eu nu vreau sa mai le dau de mancare!NU MAI POT

  2. Citesc si nu pot fi altfel decit de acord cu coment.cititorilor,dar… !Si mie imi este scirba de tot mediul politic dn Ro,care este cuprins de pecigina mai rau decit cei ce se spala in Gange(mai putin Mittal),toate astea din vina noastra,a celor ce ne este scirba.Nu este indeajuns sa iti fie scirba si PUNCT!Cind iti este foame ce faci?Urli sa iti deschida mama frigiderul si atit!Sau il deschizi singur!Citi din cei oripilati,supra scirbiti au curaj sa isi ceara dreptul organizat in strada,citi!Nu e de ajuns sa nu mergi la vot,trebuie sa le “dam palme la fund ori de cite ori ei fura,mint,incalca,submineaza,uita,etc”!Toate astea iesind in strada.Stind scirbiti in casa,nu ii afecteaza dimpotriva…….!Pozitia noastra ii incurajeaza.Eu raman cu bucuria proprie ca am iesit si am blamat minciuna si nedreptatile dn Ro,in rest sint suparat ca nu am reusit sa dau parte din andrenalina mea celor scirbiti de Ro.Le mai repet odata cind auzi de un miting made in SOLIDARITATEA iesi tata in fata,nu il rata chiar de nu lucrezi in combinat sau nu esti membru.Doar asa iesi din voma proprie,altfel te poti ineca.

  3. OHO , citi suntem:))) si eu am facut pipi in clasa 1, dupa asta la toate pauzele ma duceam la wc, ca sa nu cumva sa vreau la lectii, astfel la scurt timp s-a format reflex, si daca nu ma duceam odata, apoi la urmatoarea lectie mureeeaam, de nu mai puteam, asa a fost pe tot timpul scolii si colegiului si univers. Eram speriata la gindul ca daca un baiat ma va invita undeva, unde n-o sa fie vreun wc prin apropiere??/ ce o sa ma fac?? Chestia asta care mi s-a intimplat atunci si-a lasat amprenta pe mult timp, Acuma mi-am revenit, aproape ca am uitat ca mi s-a intimplat.

  4. Asa ne trezim cu Sorin Rosca Stanescu, liberal cu state vechi de peste doua luni, scriitor la propriul blog si la un ziar care graviteaza in vecinatatea personalitatii contestate a conservatorului fost umanist, fost Dumnezeu si Inalta Curte de Casatie si Justitie mai stiu ce, Dan Voiculescu, tintind un loc in Senat din partea PNL Dambovita si stergandu-se astfel la posterior cu anii de politica liberala ai unor localnici care stiu unde-s Gura Ocnitei, Pietrari ori Bezdead fara sa faca apel la Google Maps. Cei carora nu le convine trimisul Domnului (Antonescu) sa maraie mai in surdina, ca la cata papura creste in Tulcea natala a prezidentului Crin, nu-i greu sa li se gaseasca noduri. Si aceasta meteahna a trimisilor de la centru nu-i chiar o raritate. Pentru colegiile din strainatate USL si-a propus sa ne blagosloveasca cu artisti-demnitari. Aici doua ar putea fi explicatiile pentru atari nominalizari: una la mana, daca tot nu tine cu zaharelu’ (si fainuta, si uleiasu’) la noi astia plecati de la urdinisul cu lapte si miere din tara, macar sa ne zica Socaciu pe-aia cu “Caruta cu Flori”, ori Ionela Prodan p-aia pe care vrea ea, ca nu-mi vin in minte partiturile pe care le interpreteaza respectiva doamna, candidat USL in Colegiul 3 Diaspora. A doua ar fi imbinarea utilului cu placutul, vin domniile lor in turneu sa ne cante de dor de tara pe trei parale convertibile, pot sa treaca respectivele prestatii drept intalniri cu electoratul.

Leave a Reply

