Candidatul galatean care nu promite nimic !


Azi nu am sa vorbesc despre aspirantii la un fotoliu de parlamentar  care zimbesc de la inaltimea afiselor sau benerelor si care poarta eticheta de ” candidat nou”, nici despre aspirantii care te anunta ca daca ii votezi pe ei si pe alianta pe care o reprezinta cica votezi cu .tine. Cartierul in care locuiesc este plin de afise si de benere , unele lipite chiar si in locuri interzise cum ar fi copaci sau panouri de tensiune , ceea ce pe mine nu ma face decit sa ma bucure vazind ca desi galatenii o duc din ce in ce mai rau ,  candidatii au gasit bani pentru a si sustine campania electorala, unii mai mult decit altii,  ce este drept. Vreau sa ma refer la un afis mic , lucios si elegant,  pe care l-am gasit in cutia mea postala al unui aspirant la fotoliul de senator . Candidat pe care nu l-am vazut facind campanie la inaltime dar al carui mesaj  mi a atras atentia pentru ca mi se pare de mare bun simt. Pe fata afisului candidatului PRM la Senat, Gigi Sechila, caci despre el este vorba , scrie urmatoarele ” Voteaza cu tine!Cu mine si cu cei ca noi !”. Trecind peste faptul totusi ca poporul acesta si galatenii nu prea voteaza cu ei de 22 de ani, si rezultatele se vad din plin, vreau sa spun ca mi -a placut foarte mult ceea ce a dorit candidatul al carui nume nu imi spune nimic , sa transmita celor care pierd un minut sa mai citeasca unul din nu stiu citele afise ale candidatilor la un fotoliu de parlamentar. Deci pe spatele afisului candidatului PRM scrie cam asa ” STII CINE SUNT EU ? NU!Foarte bine. Pentru ca in politica este nevoie de oameni noi.Prima mea promisiune este ca nu voi promite nimic. Voteaza o schimbare reala!”.  Sincer habar nu am cine este domnul care candideaza in numele PRM la Senat, nu stiu nici macar daca merita sau nu sa fie ales, dar mi a placut foarte tare faza ca nu va promite nimic si ca nu am auzit niciodata de el. Magda CONDOS_ acest text e un pamflet si trebuie tratat ca atare.

5 thoughts on “Candidatul galatean care nu promite nimic !

  1. Nu cere nimanui unui candidat sa promita nimic, dar un candidat care spune ca vrea votul meu, fara sa imi spuna: valorile in care crede, principiile pe care le apara, nu e un candidat. In opinia mea, e doar un oportunist,

    • Dle pensiona despre ce valori vorbiti si principii care sunt aparate? Personajul meu favorit e cel din Titanic Vals , care a cistigat alegerile tocmai pt ca le-a spus alegatorilor sa nu il voteze pt ca el nu le poate promite nimic. Daca dvs credeti ca azi politica se face pe baza de principii si doctrine inaseamna ca sunteti un om optimist. O seara buna

  2. Eu cu cine sa votez, cu mircea toader care are zâmbetul unui inocent sau cu chirvasuta care a fugit primul din psd in 09 ca nu mai era la putere, ca acum sa fie candidatul usl, dificila alegere nu
    Ce mă sfătuiți dna magda

  3. va sfatuesc sa votati tot cu cei care ii vedeti de 22 ani pe afise electorale.Uitati-va bine pe stalpi si o sa-i reconoasteti.L-am revuzut in seara asta pe un domn care are un tic nervos ca si cum il strange camasa la gat.Are si un parc care ii poarta numele.Cum de mai au tupeu?

Leave a Reply

