Sa turnăm bine! Ieri securist , azi lider al pensionarilor galateni


Toader Cristea este liderul Euroaliantei Pensionarilor , om care se poate mindri cu ditamai casa ridicata la marginea orasului din pensia lui mica presupun si care a devenit vedeta nationala acum vreo 2 ani , cind el si alti citeva pensionari s-au legat cu lanturi la Bucuresti in semn de nemultumire fata de modul in care Boc conducea tara si fata de faptul ca ei traiesc prost. Cred ca as fi rautacioasa daca as spune ca Toader Cristea si pensionarii protestatari asa de rau traiau incit la citeva zile dupa ce au strigat la Bucuresti ca nu le ajung pensiile au plecat intr o mica excursie in Grecia. Sunt ferm convinsa ca pe pensiile lor mizere si nu pe vreo recompensa primita pentru faptul ca au strigat impotriva dictatorului si a portocaliilor care le-au distrus batrinetea, Am sa trec peste actiunile de protest pe care Toader Cristea le a organizat de a lungul anilor, tinta lui fiind un singur partid si anume PDL si un singur om, si anume presedintele, pe care sustine ca il cunoaste personal de pe vremea cind erau amindoi vaporeni. Am sa spun totusi ca as vrea sa stiu daca banii dati de pensionarii care participau la diferitele petreceri organizate de Toader Cristea au reprezentat chiar contravaloarea mincarii si a serviciilor oferite la restaurantul respectiv sau nu cumva niscai banisori se lipeau din intimplare de buzunarele  domnului Cristea, ceea ce bineinteles ca nu este adevarat, sper ca v ati prins. Multi cunoscatori ai acestei povesti care poate avea sau nu iz de realitate din motive care imi scapa nu au facut nimic pentru ca sa existe si o rasplata dupa fapta . Dar acum am sa trec la partea cea mai frumoasa a acestei povesti, ale carei personaje principale sunt Toader Cristea si o mina de pensionari protestatari , care sunt cam aceeasi si care sunt bine imbracati, si am sa zic ca indiferent daca va vine sa credeti  sau nu , Toader Cristea mi a zis acum ceva timp ca daca vreau imi acorda un interviu in care sa imi spune multe din trecutul lui Traian Băsescu , mai precis anumite fapte pe care acesta le facea atunci cind era marinar si sa imi zica ceva si de un fost coleg de marina pe numele lui Marinescu si care are porecla Shogunu. I am zis dlui Cristea ca habar nu am cine este acest domn Marinescu si ca nu stiu ce mare bomba de presa ar putea fi aceea ca Traian Basescu facea bisnita cu nu stiu ce produse atunci cind era marinar, si asta pentru ca toti marinarii cam cu asta se ocupau. Ceea  ce m-a  impresionat cu adevarat  a fost faptul ca Toader Cristea mi a spus senin ca pina la Revolutie toti marinarii care mergeau pe mare erau fie turnatori fie securisti si ca el era un fel de  securist sef care cica avea numele de cod Bozo.Toader Cristea mi a zis senin ca daca nu il cred ca a fost mare securist si ca avea acel nume de cod Bozo sa o intreb pe nevasta lui. Acum sincer habar nu am daca Cristea fabula atit de tare sau chiar spunea adevarul din motive care imi scapa. Eu nu inteleg de ce Toader Cristea, daca a fost un securist atit de tare cum sustinea el ,  lucru care daca ma gindesc il poate sustine oricine in tara asta , nu s a dus la Antena 3 , adica in casa securistului Felix, unde cred ca ar fi fost primit cu bratele deschise sa spuna ce are de spus.  Trist este ca liderii tuturor organizatiilor galatene de pensionari slujesc interesele unor partide, de culori diferite insa, si ca actiunile pe care le fac au drept scop principal binele lor si nu al pensionarilor pe care sustin fiecare ca ii reprezinta Magda CONDOS_ acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

9 thoughts on “Sa turnăm bine! Ieri securist , azi lider al pensionarilor galateni

  1. BOZO
    Nici nu stii ce sa faci,mai inti sa rizi apoi sa plingi!Dar oare sotia lui ce stari a avut atita amar de vreme!A plins intii si abia azi cind i sa inaltat vila pe centura a ris!

  2. UMBRELE PREZENTULUI

    Nu vor sa apuna!Bintuie orice rasarit cu ecoul lor ragusit :”Nimeni nu mai e ca noi!,de te face ca sa strigi tocmai sus din corcodus “Citi ca voi!Citi ca voi!…”;ati ucis speranta noi!
    Textul nu se vrea pamflet,ci o crunta realitate.

  3. Marinescu zis Shogunu nascut in 1948,fost mare sef de sectie in flota maritima ce numara 78 de pescadoare si nenumarate vapoare,a activat ca un veritabil Luceafar al sindicatului Liniilor Maritime,ajungind si pe la Galati peste sectia 4,a fost paravanul lui Basescu.T.CRISTEA iti serveste drept bomba pe Sogunu singurul ce a semnat toate actele ce au dus la “evaporarea”flotei maritime,drept pt care a fost condamnat,numai ca Base a avut grija sa il scoata din puscarie cam dupa 1 an si ceva!Ce sa ii faci “amicii” lui Cristea cu evaporarea Sidexului,iar dusmanii sai cu scufundarea Flotei!Doar Cristea sa nu se supere tot un “prieten”de al lui Caramitru fost ministru al educatiei a copiat dusmanii sai evaporind pe 300 mii de $ Libertatea simbolul Galatiului,azi el fiind evaluat la 48 mil.$!SALUT!

  4. Asta e “bomba”lui Cristea,nu ai pierdut nimic.Un individ ce a scufundat obiectul muncii marinarilor,din postura de lider!Mai e unul Scintei ce a scufundat siderurgia din aceasi postura,ei si ce e cu asta!

    • Habar nu am ce doreac sa imi zica in legatura cu Marinescu sau cu presedintele pt ca mi a zis ca are multe de spus despre amindoi. sincer nu ma pasioneaza turnatoriile intre securisti si nu inteleg cum unii nu plateesc pt anumite lucruri care le fac in prezent. Si uite aici ma gindesc la mesele care sunt organizate pt pensionari de liderii organizatiilor si care bineinteles ca nu este o sursa de cistig pt ei. Poate cei care ar trebui sa ma auda citesc aceste rinduri si fac ceva in loc sa permita la liderii sa fie folositi de unii si de altii pt ca mi este greu sa cred ca doar eu stiu ceea ce stiu.

  5. Sa intelegi exact cum ti-am scris,aici batea Cristea scuze Bozo,legatura dintre Basescu si Shogunu acesta din urma facind puscarie pt presedinte semnatura lui fiind prezenta pe toate actele ce au evaporat flota Romaniei,Basescu neaparind cu nici o semnatura!Drept pt care Shogunu a fost eliberat inainte de termen si recompensat material.

  6. Dar Cristea mai bine ar baga capul in pamint sa ia pozitie de cea ce se intimpla cu orasul Galati,cu prabusirea industrieala si implicit a fondurilor din ce in ce mai putine catre CAS.Sa faca proteste alaturi de singurii ce mai lupta impotriva acestor faradelegi,fara excursii in Grecia,fara mici si bere!

Leave a Reply

