Odiseea unui muritor de rând.


Nu stiu daca este adevarat ceea ce imi zicea cindva cineva, si anume ca Romania este o tara frumoasa insa pacat ca este locuita. Nu stiu nici daca acest popor se va trezi din somnul in care zace de 22 de ani  iar in scurtele clipe in care se trezeste da vina pe orice pentru ce i se intimpla, mai putin insa pe el. Cu mentiunea ca eu personal nu mai astept nimic de la acest popor care a dovedit ca ii place sa ii fie calcata demnitate,in piciioare, si nu numai, am sa va redau incepind de azi odiseea traita de un muritor simplu , fara pile cunostinte si relatii. Care acum ceva timp a incercat sa isi caute dreptatea, sustine el. Cu ce s -a ales va va povesti chiar el pe parcursul unor episoade . Cu mentiunea ca habar nu am daca acest cetatean de rind este detinatorul adevarului absiolut va las pe fiecare dintre dumneavoastra sa judecati daca are dreptate sau totul  este o poveste in care   institutiile staului sunt acuzate  aiurea  ca  nu si ar fi ifacut treaba . Deci lectura placuta . Magda CONDOS

„Patimile” tecuceanului Ionut Giani Roset

”In vara anului 2011 am făcut școala de șoferi profesioniști în vederea obținerii categoriilor C,D,E.Fiind foarte bine pregatit am intrat in examene unde, după ce am luat sala pentru obținerea categoriei C am fost abordat în curtea Poliției Galați de numitul Pintilie Ion zis Țăranu un bine cunoscut intermediar dintre examinatori si examinati,dar deasemeni un om cu foarte multe “portite deschise”in aria de lucru a Politiei Galati, si nu numai.care m-a abordat in curtea Politiei unde stim cu totii (locuitorii acestui judet) cum se “posteaza” sub prelata din curte si asteapta… ,mai stim cu totii cum oamenii simpli,”cei ce nu nu contribuim” ,formam cate o coada imensa in fata acelei baraci unde “smecherii” (politisti,fosti politisti,cumetri,nasi ,fini de politisti ,etc ) intra nestingheriti in fata si sfideaza intreaga multime care asteapta civilizat sa le vina randul pentru a fi progamati sau reprogramati la examenul auto.Acesta mi-a spus că dacă nu contribui cu 300 euro la traseu nu-l voi lua pentru că el știe că îl dau și va vorbi cu polițiștii de la examen ca să nu mă treacă chiar dacă m-am pregătit foarte bine. Atunci, pentru că nu mi s-a părut corect să fac acest lucru, l-am denunțat pe acest Pintilie Ion la Parchetul de pe lângă Tribunalul Galați.Au început urmăririle cu aparatură audio și video, suma fiind negociată,la insistentele Parchetului astfel 250euro/categorie din care 200 mergeau la “seful” iar partea lui ramanea doar 50. Pentru primele două categorii banii au fost lăsați să ajungă la destinație, iar la a treia categorie s-a făcut un flagrant, pe data de 10.01.2012, în urma căruia numitul Pintilie Ion a fost arestat. În acea zi am văzut cum în mașina lui s-au găsit dosare despre care am aflat de la ofițerul DGA, cel ce le ridicase din mașină, ca ar fi dosare de Parchet, și suma substanțială de bani.După acest eveniment am primit acasă de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Galați o copie după rechizitoriul întocmit de procurorul de caz Tănase Paula din care am aflat că pe parcursul urmăririi lui Pintilie Ion, mai exact din interceptările telefonice, s-au descoperit și alte infracțiuni comise de acesta în strânsă colaborare cu polițiști, magistrați și interlopi ai orașului Tecuci, printre care și numitul Chiriță Sotir(vestit intermediar) dar si nume bine cunoscute cum ar fi ofiteri de politie la examinari auto ca: Irimia Daniel, Soare Sorin, Martin Emil Gheorghe asupra carora s-a întocmit un alt dosar la Parchetul de pe lângă Tribunalul Galați (440/P/2012), dosar disjuns din primul (886/P/2011).Se pare ca tot acest efort al meu a fost in zadar,ba mai mult viata mea si a familiei mele ne este pusa in pericol dat fiind evenimentele ce au avut loc ulterior…lucruri pe care vi le voi expune intr-o alta zi. ”

One thought on “Odiseea unui muritor de rând.

Leave a Reply

