Mesaj către gălăţeni.” Beliţi golanul!”


Cei care nu v ati decis inca sa mergeti duminica la referendum sau cei care doriti sa votati impotriva suspendarii lui Traian Basescu aveti posibilitatea teoretic  sa va razginditi. Asta daca va convinge declaratia facuta public vineri dupa amiaza la mitingul organizat de USL de catre presedinte CJ Galati, socialdemocratul doctorul Nicolae Bacalbasa, care a fost ales cu o covirsitoare majoritate de voturi de locuitorii judetiului la alegerile locale care abia au trecut. Nu am sa comentez deloc limbajul distinsului socialdemocrat pentru ca si presedintele Basescu a avut niscai momente in care a luat o pe aratura cu modul de exprimare de a lungul celor 8 ani petrecuti la cirma tarii asa cum si Iliescu va ramine in memoria multora cu o anumita expresie folosita. Singurul lucru care l am remarcat la mitingul organizat de cei de la USl a fost faptul ca Dan Nica a purtat tricolorul pe post de cravata , o idee desteapta as putea spune. In rest nu am sa comentez nimic legat de acest miting dar am sa va las sa savurati in liniste apelul la belirea adversarului numit Traian Basescu facut de cineva care conduce judetul.  „De ce ne-am adunat aici? Ne-am adunat ca să belim un golan. Băsescu şi gloata lui trebuie să dispară din istoria neamului. Duminică ne operăm toţi de cancer. Îl dăm dracului odată ca să ducem o viaţă normală. Trebuie să dăm o şansă la viaţă pentru poporul ăsta. Va dispărea cu toţi bandiţii lui Duminică îl dăm dracului”,  Magda CONDOS

12 thoughts on “Mesaj către gălăţeni.” Beliţi golanul!”

  1. Si odata cu el, toti cei ce ne impotrivim sub o forma sau alta regimului totalitarist.
    Cu ce am fi gresit noi Doamne ????
    Sub deviza : Nu esti cu noi, esti impotriva noastra….ne vom aminti cu durere de chinurile regimului totalitarist de sub partidul comunist.Multumim din inima partidului…..si uniunii….

    • Ioana, din pacate cu retard mental e mamicutza ta care a lasat sa iasa la lumina, asa degeneratura. Eu stiu ce vorbesc, pentru ca, replica asta mi s-a aruncat in fata de multe ori in perioada hotiei lui bombonel. Dar la neuronul tau obosit si subdezvoltat, nu poate decat sa distinga lumina de intuneric.ATAT si nimic mai mult. Te iert femeie neterminata….ca si voi cei cu probleme aveti dreptul la viatza.Ba mai mult, ma ofer sa-ti acord consultanta, sustinere, meditatii…Sa fii iubita de….necuvantatoare….ca tare mai esti spaima lor….

      • Daca e asa, imi cer scuze….si sunt de acord cu….tembelismul marelui turnator…
        A fost o greseala de….citire….

  2. Numai ca eu uite asa nu vreau sa i-o ……,ce spunea ala ca vrea sa ii faca lui Base?Sa i-o faca linistit,el cu fam.,amicii,si cei care au anuntat ca ii sprijina,dar asta numai dupa ce numara ouletele a unuia de la Rahova-via Jilava.

  3. -Din intimplare ieri am prins de doua ori finalul unui miting USL la Braila ,pe post tv galati-braila.Ultimile 5 min de doua ori.Un porc f incult pe post de moderator am prins faza cind a invitat la microfon pe vc brailei,slaba prestanta de non coment.Si mai jura moderatoru asta(ma rog sa nu fie primarul brailei..)ca dupa ce vor scapa de Base va da brailenilor cea ce isi doresc de o viata o UNIVERSITATE!In stinga lui E.ANDRONESCU prin mimica confirma indeplinirea fagaduintei spusa de cel care sper sa nu fie primarul ci “femeia d servici”,si care omise sa inmineze microfonul celei ce se exprima prin mimica pina si plecaciuni regilor pt o zi brailenii din sala,numai sa vina la Vot!In incheiere le promite asta si ventilatie in locatia aia dar numai dupa ce cade Base!Frati galateni reactia salii…. DELIR TOTAL,APLAUZE,FERICIRE,RADIATII,CHIOTE SI BUCURIE!Auziti voi oameni cititi Braila este oras si nu sat!Mi-am adus aminte de acum hat ani undeva la tara la un camin comunal o sala cu aceasi oameni si entuziasm!Inapoiati mintal si etic!Dar aia a fost hat ani undeva la tara.In secolul asta pui miza ventilatia unei sali si constructia unei Universitati!!!Iar postul ce tot relua o adunare din ev.mediu imi cadea maxim in dizgratie asemeni lui Andronescu,vc.primarita si primarul comunei Braila si tot useleul lor.Dar si timpitii din sala cind au vazut mascarada ce va relatez de ce nu au plecat din sala?!Iata de ce zic ne conduc cei pe care ii meritam. PREZENTA LA VOT VA FI APROXIMATIV 7 MILIOANE.

  4. DRAGA MAFDA,CE POT SA SPUN CA OM DE MESERIA PE CARE O PRESTEAZA O FI MESERIAS,DAR CA OM POLITLC E O NULITATE!!!!!!!

  5. multumeste-i lui DAN NICA pentru acest individ. Dar stii ce magda? chiar este un lucru bun ca psd-ul la galati nu mai are mai nimic , ne-am saturat de 22 ani in plus de comunisti….

Leave a Reply

