Libertatea în zeghe. Cum se face dreptatea pentru pensionari


Toader Cristea , liderul Asociaţiei Europensionarilor, va ieşi joi in strada in fata Prefecturii pentru a cere debarcarea lui Basescu si pentru a cere printre altele si majorarea pensiilor . Acum nu stiu daca Toader Cristea va reusi sa scoata macar 50 de pensionari cu adevarat amariti la protest  si care vor veni sa isi strige nemultumirile pe bune . Asa cum nu stiu daca domnul Toade Cristea si a terminat casa pe care si o ridica la marginea orasului, banuiesc din pensia sa mica cu ajutorul careia spune ca isi duce traiul de azi pe miine.  Sincer sper ca domnul Cristea si pensionarii lui  sa fie auzit de guvernul Ponta care sa le mareasca pensiile asa cum cer ei de ani de zile. Si spun asta pentru ca i se pare absolut corect ca si pensionarilor cu pensii mici sa li se mareasca pensia atita timp cit am vazut la televizor ca premierul Ponta se va tine de promisiunea facuta asociatiei pensionarilor militari condusa de Mircea Dogaru , care protestau zilele trecute la Bucuresti impotriva presedintelui Romaniei, si anume ca  la va mari din nou pensiile la valoarea de anul trecut . Pensii pe care unii le considerau nesimtite  si care au fost reduse de guvernul Boc dupa ce au fost calculate dupa principiul contributivitatii. . Asa ca eu astept ca domnul Toader Cristea, care va veni miine imbracat in haine de zeghe pentru a cere caderea lui Basescu  si a fostei camarile PDL; potrivit spuselor sale, sa felicite in primul rind pe guvernul Ponta pentru faptul ca a decis sa majoreze pensiile cadrelor militare care lucrau in armata si a caror pensie va fi iar calculata in functie de venitul din ultima luna . Acum nu stiu daca pensionarii galateni  cu pensii mici vor primi pensii mai mari inainte ca si revolutionarii sa isi reprimeasca din nou indemnizatiile taiate de guvernul Boc , lucru pe care guvenul Ponta a promis ca il va face cit de curind. In rest astept cu nerabdare sa se strige jos Basscu de catre pensionarii galateni si astept sa vad daca dupa acest protest oamenii in virsta vor pleca in vreo excursie , asa cum au mai plecat acum vreo 2 ani in Grecia dupa ce s-au legat cu lanturi in fata Guvernului. Magda cONDOS- acest text este un pamflet si trebuie trata ca atare.

6 thoughts on “Libertatea în zeghe. Cum se face dreptatea pentru pensionari

  1. -Doamne tara asta si de la cap,si de la coada se impute!Am inteles ca una dintre tinte este Basescu.A doua si cea mai importanta este reambarcarea PSD-USL.Scopul scuza mijloacele,dar nici chiar asa!Maresti pensiile nesimtite!Pensiile categ x,y si z!In conditii grave.Nu mai avem industrie.ROMANIA ESTE DEZINDUSTRIALIZATA.ROMANIA ARE DE PLATIT MILIARDELE LUATE DE LA FMI SI UE.Nu deschidem locuri de munca care sa produca ceva,dar marim pensiile!Cristea iti va raspunde ca a facut imprumut la banca,ori un nepot ii trimite bani de prin Grecia!Putin conteaza casa lui,dar conteaza ca este tipic romanesc : mintim amaritii si naivii ai atragem in jocul nostru.Obtinem tinta finala,apoi aburim geamurile si ii tragem cu presul!Zdrente sus in fruntea tarii,dar si jos la talpa tarii!Imi doresc ca romani advevarati sa primeze!Cind TRADAREA va dispare,vor disparea si restul : coruptia,falsul,.. .Pina azi ea TRADAREA SA INTARIT-Doamne tara asta si de la cap,si de la coada se impute!Am inteles ca una dintre tinte este Basescu.A doua si cea mai importanta este reambarcarea PSD-USL.Scopul scuza mijloacele,dar nici chiar asa!Maresti pensiile nesimtite!Pensiile categ x,y si z!In conditii grave.Nu mai avem industrie.ROMANIA ESTE DEZINDUSTRIALIZATA.ROMANIA ARE DE PLATIT MILIARDELE LUATE DE LA FMI SI UE.Nu deschidem locuri de munca care sa produca ceva,dar marim pensiile!Cristea iti va raspunde ca a facut imprumut la banca,ori un nepot ii trimite bani de prin Grecia!Putin conteaza casa lui,dar conteaza ca este tipic romanesc : mintim amaritii si naivii ai atragem in jocul nostru.Obtinem tinta finala,apoi aburim geamurile si ii tragem cu presul!Zdrente sus in fruntea tarii,dar si jos la talpa tarii!Imi doresc ca romani advevarati sa primeze!Cind TRADAREA va dispare,vor disparea si restul : coruptia,falsul,.. .Pina azi ea TRADAREA SA INTARIT-Doamne tara asta si de la cap,si de la coada se impute!Am inteles ca una dintre tinte este Basescu.A doua si cea mai importanta este reambarcarea PSD-USL.Scopul scuza mijloacele,dar nici chiar asa!Maresti pensiile nesimtite!Pensiile categ x,y si z!In conditii grave.Nu mai avem industrie.ROMANIA ESTE DEZINDUSTRIALIZATA.ROMANIA ARE DE PLATIT MILIARDELE LUATE DE LA FMI SI UE.Nu deschidem locuri de munca care sa produca ceva,dar marim pensiile!Cristea iti va raspunde ca a facut imprumut la banca,ori un nepot ii trimite bani de prin Grecia!Putin conteaza casa lui,dar conteaza ca este tipic romanesc : mintim amaritii si naivii ai atragem in jocul nostru.Obtinem tinta finala,apoi aburim geamurile si ii tragem cu presul!Zdrente sus in fruntea tarii,dar si jos la talpa tarii!Imi doresc ca romani advevarati sa primeze!Cind TRADAREA va dispare,vor disparea si restul : coruptia,falsul,.. .Pina azi ea TRADAREA SA INTARIT-Doamne tara asta si de la cap,si de la coada se impute!Am inteles ca una dintre tinte este Basescu.A doua si cea mai importanta este reambarcarea PSD-USL.Scopul scuza mijloacele,dar nici chiar asa!Maresti pensiile nesimtite!Pensiile categ x,y si z!In conditii grave.Nu mai avem industrie.ROMANIA ESTE DEZINDUSTRIALIZATA.ROMANIA ARE DE PLATIT MILIARDELE LUATE DE LA FMI SI UE.Nu deschidem locuri de munca care sa produca ceva,dar marim pensiile!Cristea iti va raspunde ca a facut imprumut la banca,ori un nepot ii trimite bani de prin Grecia!Putin conteaza casa lui,dar conteaza ca este tipic romanesc : mintim amaritii si naivii ai atragem in jocul nostru.Obtinem tinta finala,apoi aburim geamurile si ii tragem cu presul!Zdrente sus in fruntea tarii,dar si jos la talpa tarii!Imi doresc ca romani advevarati sa primeze!Cind TRADAREA va dispare,vor disparea si restul : coruptia,falsul,.. .Pina azi ea TRADAREA SA INTARIT.

  2. Aceste FOSILE COMUNISTOIDE care au dormit la umbra muncii si au mai si fost pensionati la varsta de 48 de ani mai bine ar sari la gatul PARLAMENTULUI si GUVERNULUI pt crearea de relocuri de munca pt cei tineri si apoi sa ceara mariri de pensii.Dar deh aceste JEGURI EGOISTE care au stat sub comunism 50 de ani fara sa faca nimic nu-si vad decat de interesele lor personale respectand cu sfintenie cele 3 principii de baza ale COMUNISMULUI
    SA MITI
    SA CHIULESTI
    SA FURI

  3. 22.07’12-H 10.43-Nr de tel 0755320089 al unui patron ce este prea simpatizant Marius Stan a apelat nr.de tel.0374030962 cerindu-i ca si fosta cunostinta sa mearga la VOT el si fam sa + cunostintele sale!Mai mult la rugat sa telefoneze la toti amicii sa ii indemne sa mearga la VOT!Sic eu i-am zis sa nu mearga si omul pt ca stie ce pamint pretuiesc normal ca ma asculta,ba si recomanda lumea sa stea acasa.Sint DISPERATI,AU FOLOSIT BUMERANGUL!Aflam pe 29!IMPORTANT este ca telefoanele tirie!Ti-am mai zis eu de mesajele pe tel a lui Ciumacenco ceva vreme in urma,si sa dovedit k nu am vb gratuit.Asa este si acum.Stiu si cum se numeste patronul in cauza si la ce firma e stab.Dak te intereseaza iti spun.Sint anti politicieni,nu am nici o simpatie desi am fost chemat la citiva,dar astia ce vin e dezastru!E norul de lacuste!Si tare as vrea ca vorba lor : Basescu a dezbinat… ,sa se adevereasca.SA II DEZBIN22.07’12-H 10.43-Nr de tel 0755320089 al unui patron ce este prea simpatizant Marius Stan a apelat nr.de tel.0374030962 cerindu-i ca si fosta cunostinta sa mearga la VOT el si fam sa + cunostintele sale!Mai mult la rugat sa telefoneze la toti amicii sa ii indemne sa mearga la VOT!Sic eu i-am zis sa nu mearga si omul pt ca stie ce pamint pretuiesc normal ca ma asculta,ba si recomanda lumea sa stea acasa.Sint DISPERATI,AU FOLOSIT BUMERANGUL!Aflam pe 29!IMPORTANT este ca telefoanele tirie!Ti-am mai zis eu de mesajele pe tel a lui Ciumacenco ceva vreme in urma,si sa dovedit k nu am vb gratuit.Asa este si acum.Stiu si cum se numeste patronul in cauza si la ce firma e stab.Dak te intereseaza iti spun.Sint anti politicieni,nu am nici o simpatie desi am fost chemat la citiva,dar astia ce vin e dezastru!E norul de lacuste!Si tare as vrea ca vorba lor : Basescu a dezbinat… ,sa se adevereasca.SA II DEZBIN22.07’12-H 10.43-Nr de tel 0755320089 al unui patron ce este prea simpatizant Marius Stan a apelat nr.de tel.0374030962 cerindu-i ca si fosta cunostinta sa mearga la VOT el si fam sa + cunostintele sale!Mai mult la rugat sa telefoneze la toti amicii sa ii indemne sa mearga la VOT!Sic eu i-am zis sa nu mearga si omul pt ca stie ce pamint pretuiesc normal ca ma asculta,ba si recomanda lumea sa stea acasa.Sint DISPERATI,AU FOLOSIT BUMERANGUL!Aflam pe 29!IMPORTANT este ca telefoanele tirie!Ti-am mai zis eu de mesajele pe tel a lui Ciumacenco ceva vreme in urma,si sa dovedit k nu am vb gratuit.Asa este si acum.Stiu si cum se numeste patronul in cauza si la ce firma e stab.Dak te intereseaza iti spun.Sint anti politicieni,nu am nici o simpatie desi am fost chemat la citiva,dar astia ce vin e dezastru!E norul de lacuste!Si tare as vrea ca vorba lor : Basescu a dezbinat… ,sa se adevereasca.SA II DEZBIN22.07’12-H 10.43-Nr de tel 0755320089 al unui patron ce este prea simpatizant Marius Stan a apelat nr.de tel.0374030962 cerindu-i ca si fosta cunostinta sa mearga la VOT el si fam sa + cunostintele sale!Mai mult la rugat sa telefoneze la toti amicii sa ii indemne sa mearga la VOT!Sic eu i-am zis sa nu mearga si omul pt ca stie ce pamint pretuiesc normal ca ma asculta,ba si recomanda lumea sa stea acasa.Sint DISPERATI,AU FOLOSIT BUMERANGUL!Aflam pe 29!IMPORTANT este ca telefoanele tirie!Ti-am mai zis eu de mesajele pe tel a lui Ciumacenco ceva vreme in urma,si sa dovedit k nu am vb gratuit.Asa este si acum.Stiu si cum se numeste patronul in cauza si la ce firma e stab.Dak te intereseaza iti spun.Sint anti politicieni,nu am nici o simpatie desi am fost chemat la citiva,dar astia ce vin e dezastru!E norul de lacuste!Si tare as vrea ca vorba lor : Basescu a dezbinat… ,sa se adevereasca.SA II DEZBINE!

  4. Si pt ca iuGA sa nu mai intervina cu copy paste al lui anunt ca am prob cu netul e virusat treb ma ocup de el.Eu nu sint PONTA cum am mai zis.

Leave a Reply

