Cutremur la Viata Libera!


La scurt timp dupa ce a devenit proprietarul Vietii Libere, omul de afaceri Marian Baila si a propus sa faca o minirevolutie atit  in ceea ce priveste conducerea publicatiei cit si in ceea ce priveste viziunea legata de modul in care trebuie reflectat ceea ce se intimpla in oras. Si omul de afaceri pare pus pe fapte mari, daca stau si ma gindesc ca dupa debarcarea directorului general Radu Macovei si a directorului economic Lazarovici a venit si rindul redactorului sef, Katia Nanu sa paraseasca fotoliul de redactor sef.. Cei trei din conducerea ziarului au tinut friiele publicatiei  ani de zile , cel putin dupa revolutie. Surse demne de incredere mi au declarat ca azi Katia Nanu a fost nevoita sa spuna adio postului de redactor sef pe care l a detinut in ultimii 21 de ani. Aceleasi surse mi au mai spus ca schimbarile care au avut loc in conducerea ziarului au tinut de dorinta patronului de a avea singe tinar in conducerea ziarului, cu o alta gindire, si aici este vorba atit de redactorul sef cit si de directorul general. Nu o cunosc personal pe Katia Nanu, i am citit editorialele dar am auzit un lucru despre ea care mi a placut si care este mai rar in ziua de azi, si anume ca a fost alaturi de angajatii sai, i a ascultat si i a ajutat cind acestia au avut nevoie si cel mai important lucru le a tinut apararea in fata celora care ii reclamau . Lucru mare. Desi la bursa zvonurilor se vehiculeaza numele Ancai Spinu pentru postul de redactor sef, surse demne de incredere mi au declarat ca numele noului redactor sef va fi anuntat miercuri. Cit despre postul de director general, care a devenit liber dupa plecarea lui Radu Macovei, sursele mele mi au spus ca in carti a fost Ovidiu Popica,  care insa ar fi refizat oferta deoarece are un angajament la Bucuresti la care nu poate renunta. Aceleasi surse mi au spus ca in carti s ar afla Liviu Ciocirzan , ziarist tot de la Bucuresti, dar nu este exclusa nici numirea unui director general din sinul Vietii Libere. Una peste alta se pare ca Marian Baila vrea sa schimbe din temelii partea editoriala in sensul in care sa faca un ziar care sa fie in slujba orasului. Om trai si om vedea daca acest lucru se va intimpla si daca intentiile frumoase vor deveni realitate in conditiile in care si interesele care pot apare la un moment sau altul pot juca un anumit rol.  Si ceea ce inseamna sintagma un ziar in slujba orasului. Nota autorului- acest articol este un pamflet si trebuie consumat ca atare. Autorul articolului nu isi asuma responsabilitatea pentru comentariile aparute. Magda condos

2 thoughts on “Cutremur la Viata Libera!

  1. Politic carui partid este “arondat ” marele patron ?
    Si asa aflati culoarea de viitor a “marelui ziar” VL.

  2. Trimis de către : Nelu
    10 iunie 2011, 16:54
    Ha, ha, ha ….. Macovei, Lazarovici si Katia angajati la baila ??? Ceva gacici bune , macar mai aveti pe acolo ??

    Buna,
    Asta a fost comentariul meu la aflarea vestii ca baila a cumparat VL, postat pe siteul VL. Daca Ovidiu l-a refuzat, inseamna ca m-a ascultat cu urechile destupate cand am vorbit cu el, acu vreun an.

Leave a Reply

